Skip to main content

Het is te veel


Hallo allemaal,

Ik heb vandaag samen met mijn ouders een gesprek gehad met hulpverlening. Dat heb ik namelijk nodig voor mijn thuissituatie. (Ik had vandaag dus geen school) Het ging over hoe wij als gezin het wat gezelliger kunnen maken. Ik vond het best wel spannend. Het was zonder mijn broertje, want het staat op mijn naam. 

Ik vind het gewoon allemaal even te veel. Eerst krijg ik te horen dat ik naar TL moet, nu dit.

En dan heb ik ook sinds vorige week nieuwe begeleiders op school.

Het is al de zoveelste begeleiding! Ik ben het gewoon zat!

Dit wou ik even kwijt.

Liefs @NoahLovesYou 

@NoahLovesYou Super fijn dat je een goeie schooldag hebt gehad en fijn dat het wel goed zit met je nieuwe begeleider! Heb je al veel met hem/haar besproken?

Liefs van mij <3

 

 


Fijn @NoahLovesYou ! :)


Hey allemaal,

Ik heb inderdaad met haar gesproken. Ze is best wel aardig. De andere begeleider is er op de woensdag. Zij is ook wel nice. Ik moet het nog een beetje aanvoelen.

Liefs @NoahLovesYou 


Hi lieverds,

Ik heb maandag en dinsdag margedag dus het is een vrij rustige week. 

Ik hoop dat het een wat rustigere dag word.

Gaan jullie nog iets leuks doen?

Ik ga waarschijnlijk vandaag nog met m'n moeder shoppen.

Liefs @NoahLovesYou 


@NoahLovesYou ff een rustige week is ook wel fijn lijkt me.

Ik ga zo met m’n vader en moeder nog even de stad in. Beetje shoppen en wat eten.

Veel shopplezier met je moeder.


Hey @tim16 

@NoahLovesYou ff een rustige week is ook wel fijn lijkt me. Dat denk ik ook wel.

Ik ga zo met m’n vader en moeder nog even de stad in. Beetje shoppen en wat eten. Succes!

Veel shopplezier met je moeder. Bedankt!

Liefs @NoahLovesYou 


@NoahLovesYou Een rustige week is ook wel eens fijn! Ff lekker tot rust komen!🙂

Ik ga zo naar mijn vriendin om haar ouders te ontmoeten en ga vanavond met mijn ouders,  broertje en zus spelletjes doen!😊

Veel plezier straks met shoppen!👍


@ItsJustMe

Ik ben niet wezen shoppen gisteren. Het was slecht weer.

Ik ga misschien wel alleen de stad in vandaag.

Liefs @NoahLovesYou 


Heyy lieve @NoahLovesYou!

Jammer dat jullie gisteren niet gingen shoppen! Het weer wil ook niet echt meewerken dit jaar het regent echt heel veel!🙃

Ben je vandaag nog zelf de stad in geweest? En hoe ging dat?

Liefs van mij <3


Heyy lieve @NoahLovesYou,

Hoe gaat het nu met je? Heb je misschien een update voor ons?

Hoop dat alles goed gaat met je! :)

Liefs van ItsJustMe <3


Hoi lieverds, (Sorry @ItsJustMe niet gelezen)

Ik heb een update. Ik heb vandaag een bericht gestuurd naar die vriendin. Hier in volgorde:

 

 

Ik: Hoi *(naam)*

 

Ik: Hoe vond je het laatst?

 

Zij: Leuk :)

 

Zij: Jij?

 

 

​​Wat zal ik reageren?

 

Van die jongen heb ik jammer genoeg nog niks van gehoord. 🙁

Liefs @NoahLovesYou 


Heyy @NoahLovesYou

(Sorry @ItsJustMe niet gelezen)

Mnu kan gebeuren!👍

 

Goed dat je haar een berichtje hebt gestuurd! Ik zou gewoon antwoorden dat jij het ook wel leuk vond! Zou je misschien nog een keer met haar willen afspreken want dan zou je dat ook kunnen vragen in je eigen woorden natuurlijk! :)

Liefs van ItsJustMe <3


Hoi lieve @ItsJustMe 

Ik heb dit gestuurd:


Ik: Ik vond het ook wel leuk! Vind je het misschien leuk om af te spreken?

 

Liefs ​​​​​​@NoahLovesYou 


@NoahLovesYou Helemaal goed!👍😊


Ze heeft gereageerd!

Dit heeft ze geappt:

 

 

Ik: Ik vond het ook wel leuk! Vind je het misschien leuk om af te spreken?

 

Zij: Ja hoor! Ik heb alleen niet veel tijd binnenkort

 

 

Wat zal ik terugappen?

Liefs @NoahLovesYou 


Miss kun je dit sturen:

Jammer, maar misschien kun je een bericht sturen als je tijd hebt?😊 Lijkt me gezellig🙂

Maarre, wij moeten niet je berichten gaan schrijven, dus hoop dat het hierna wel lukt. :)


@NoahLovesYou Misschien kan je iets antwoord als: Jammer dat je niet veel tijd hebt. Wanneer zou het jou goed uitkomen om weer af te spreken?

En dan natuurlijk wel weer in je eigen woorden!😉

Liefs van mij <3


Hoi lieve @ItsJustMe 

Tuurlijk! Ik laat het wel weten als ik een idee heb wat ik wil sturen!

Liefs @NoahLovesYou 


Hey lieve @Jesse08 

Las het pas later

Miss kun je dit sturen:

Jammer, maar misschien kun je een bericht sturen als je tijd hebt?😊 Lijkt me gezellig🙂

Ik denk erover na!

Maarre, wij moeten niet je berichten gaan schrijven, dus hoop dat het hierna wel lukt. :)

Weet ik, je ziet wel iets verschijnen!

Liefs @NoahLovesYou 


Hoi lieverds,

Ik heb dit gestuurd:

 

Ik: Goed! We appen nog wel.

 

Liefs ​​​​​​@NoahLovesYou 


Goed antwoord hoor @NoahLovesYou! Hoop dat jullie snel kunnen afspreken! Zomervakantie komt er natuurlijk nu wel snel aan dus komt vast wel goed!👍

Liefs van mij <3


Hii lieve @ItsJustMe 

Ik denk het ook wel. Ik snap wel dat ze het druk heeft. Het is bijna zomervakantie. Ik moet nog tweeënhalfe week.. 😫 Ik heb vandaag en morgen de laatste 2 toetsen van het jaar. (Mijn school doet niet aan toetsweek, we hebben gewoon meer toetsen door het jaar heen)  

Ik geef nog wel een update hoe het gaat. Gewoon vragen als je wil weten hoe het met me is!

Liefs @NoahLovesYou 


Hoi allemaal, ik heb vandaag wel een rustige dag gehad. De toets ging wel lekker. Alleen heb ik net gehoord gekregen dat het een onvoldoende is. Dat vind ik best kut. (M'n eerste onvoldoende sinds de basisschool) Ik heb ook best wel last van faalangst. Iemand tips daarvoor?

Liefs @NoahLovesYou 

P.S. Get was een 5.5.


Fijn dat je een rustige dag hebt gehad. Jammer van de onvoldoende maar dat kan gebeuren. Iedereen heeft wel eens een minder cijfer. Dat is niks om je voor te schamen.

Ik kwam deze site tegen met wat tips voor faalangst. Misschien heb je er wat aan?

https://psycholoog.nl/blogs/10-tips-wat-te-doen-tegen-faalangst/


Hoi allemaal, ik heb vandaag wel een rustige dag gehad. De toets ging wel lekker. Alleen heb ik net gehoord gekregen dat het een onvoldoende is. Dat vind ik best kut. (M'n eerste onvoldoende sinds de basisschool) Ik heb ook best wel last van faalangst. Iemand tips daarvoor?

Liefs @NoahLovesYou 

P.S. Get was een 5.5.

Oh sh*t ik heb 5.5 getiept. Ik bedoelde 5.0.

Liefs @NoahLovesYou 


Reageer