Skip to main content

Het is te veel


Hallo allemaal,

Ik heb vandaag samen met mijn ouders een gesprek gehad met hulpverlening. Dat heb ik namelijk nodig voor mijn thuissituatie. (Ik had vandaag dus geen school) Het ging over hoe wij als gezin het wat gezelliger kunnen maken. Ik vond het best wel spannend. Het was zonder mijn broertje, want het staat op mijn naam. 

Ik vind het gewoon allemaal even te veel. Eerst krijg ik te horen dat ik naar TL moet, nu dit.

En dan heb ik ook sinds vorige week nieuwe begeleiders op school.

Het is al de zoveelste begeleiding! Ik ben het gewoon zat!

Dit wou ik even kwijt.

Liefs @NoahLovesYou 

115 reacties

Heyy lieve @NoahLovesYou ,

Wat rot!!

Bedoel je dat je de zoveelste keer hulp zat bent? Of heb je al heel veel begeleiders op school gehad? 

Hoi lieve @Jesse08 

Ik bedoel dat ik het zat ben dat ik voor de zoveelste keer begeleiding krijg.

De oude begeleiding geeft namelijk niks opgeleverd vroeger.

Liefs @NoahLovesYou 

Dat snap ik wel… Willen je ouders dat je dit persé doet? Heb je het er met hun al over gehad?

Reputatie 7
Badge +12

Hey lieve @NoahLovesYou,

Wat lastig allemaal!

Weet eigenlijk niet zo goed wat voor tip ik je moet geven, maar weet dat ik je echt steun en ik denk aan je! Hou vol!❤️😘

Liefs van ItsJustMe <3

Mijn moeder denkt een beetje hetzelfde over dit onderwerp.

Ze hoopt alleen dat dit nog gaat werken, als het niet werkt stoppen we ermee denk ik.

Liefs @NoahLovesYou 

Reputatie 7
Badge +14

Hey lieve @NoahLovesYou   ahw balen hoor voor je! ik heb even geen wijze woorden maar wel een virtuele 👥🫂 😘

Liefs Tover xxxx

 

 

Reputatie 7
Badge +19

Hoi hoi lieverd, het zit je niet mee, en nu dit weer. Ik begrijp je gevoel!  Kun je dit ook vertellen thuis? Of er met iemand anders over praten? In elk geval kun je altijd hier terecht. Toch zeg ik ook: houd moed! Ik weet wat het is om van alles te moeten wat je nu even niet wilt. Ik hoop dat het toch beter voor je wordt! 😘😘

Groetjes liefs Tartan X 

Reputatie 7
Badge +18

Ik kan me voorstellen dat je er klaar mee bent. Ik hoop voor je dat deze begeleiding wel nuttig is en wat oplevert.

Hey lieverds,

Bedankt voor jullie support. Ik hoop dat het eindelijk gaat helpen. Ik heb namelijk al zeker 10 verschillende soorten begeleiding gehad in m'n leven. Het is gewoon te veel. Ik hoop dat het hierdoor thuis ook gaat veranderen. 

Doordat ik gepest ben en op mijn basisschool op geen juiste manier les is gegeven aan mij, miste ik heel wat sociale vaardigheden. (Denk maar simpel, hand opsteken in de les opsteken bijvoorbeeld of gewoon een gesprek voeren) Gelukkig wil de school waar ik nu op zit mij daarmee helpen. Ik heb al veel dingen geleerd. Ik wou daarom nog een paar dingen leren. Dat is de rede dat het ook voor mij persoonlijk is. Ik ga waarschijnlijk naar een groep met 'lotsgenoten' als je begrijpt wat ik bedoel. Naast die begeleiding voor ons gezin, krijg ik ook dus iets.

​​​​Hopelijk is het zo wat duidelijker.

Liefs @NoahLovesYou 

Zo groep met "lotgenoten" heb je toch nog niet eerder gehad? Ik denk dat je dat het beste wel kan proberen, wie weet is het heel fijn en helpt het je:) En zou al helemaal fijn zijn als je daar ook wat vrienden maakt 😊

@Jesse08 

Ik ga erover nadenken.

Je hoort nog wel wat.

Liefs @NoahLovesYou 

Reputatie 7
Badge +14

Hey lieve @NoahLovesYou  ik maak het kort eventjes maar ik ben het eens met @Jesse08  dat zo'n lotgenoten groep een heel goed plan kan zijn!  En fijn dat je geholpen wordt op school! ❤️

Liefs Tover xxx

Hey allemaal,

Ik had vanochtend weer ruzie met mijn ouders.

Ik wou liever niet naar school, want ik was moe.

Maar ik moest wel naar school.

Ik ben wel naar school geweest.

Ik voel me best leeg nu. ☹️

Liefs @NoahLovesYou 

Reputatie 7
Badge +12

Hey lieve @NoahLovesYou,

Wat jammer dat je weer ruzie had met je ouders vanochtend.. Ging school verder wel goed vandaag? Snap wel dat je je nu leeg en moe voelt. Misschien kan je toch proberen om een beetje uit te rusten, heb je wel dingen die je kan doen waar je je wat beter van gaat voelen?

Dikke knuffel en liefs van mij💗

School ging wel goed vandaag. Het was vooral vermoeiend. Ik ben nu ook hartstikke moe.

Ik heb niet echt dingen waardoor ik mij beter kan voelen jammer genoeg.. 😕

Ik heb net een huilbui gehad. Dat is niet prettig.

Liefs @NoahLovesYou 

Hoi @NoahLovesYou ,

Wat rot!... Misschien kan je met een vriend/vriendin afspreken? Dat maakt je denk ik wel weer wat vrolijker:)

@Jesse08 

De enige vriend die ik heb negeert me.

Dat is dus geen optie. 😕

Liefs @NoahLovesYou 

Wat rot!!!! Je had toch ook weer contact met een vriendin vd basisschool? Gaat dat ook niet meer goed nu?

Reputatie 7
Badge +12

Hii @NoahLovesYou,

Ik heb niet echt dingen waardoor ik mij beter kan voelen jammer genoeg.. 😕

Misschien is het fijn als je je leeg voelt om even te wandelen ofzo? Ik weet natuurlijk niet in wat voor omgeving je woont, maar ik vind het altijd wel fijn om even te wandelen soms heb ik dan ook een muziekje op daar kom ik van tot rust en dat geeft mij wat meer energie dus misschien vind je dat wel fijn om te proberen als je je zo voelt. Of misschien tekenen of schrijven?

Ik heb net een huilbui gehad. Dat is niet prettig.

Lastig.. Luchtte het niet ook een beetje op om even te huilen en om even alles te laten gaan?

En wat rot dat die vriend je negeert zeg.. Je had idd ook weer contact met die vriendin van de basisschool wat @Jesse08 ook al zegt is dat nog iets wat je misschien wat kan opbouwen?

Liefs van mij <3

Hi @Jesse08 en @ItsJustMe,

Ik vind het lastig om de eerste  stap te zetten met een bericht sturen.

Naar buiten gaan doe ik al.

Het luchtte niet echt op.  Ik heb niet echt gehuild. Ik had alleen maar vochtige ogen. En mijn vader was erbij.

Liefs @NoahLovesYou 

Miss kan je eerst het bericht hier plaatsen (wel in geanonimiseerde vorm natuurlijk) en dat wij het lezen? Miss helpt dat een beetje:)

Hey lieve schatjes,

Ik heb vandaag goed geslapen. 🙂

Ik ga het gewoon proberen. Vandaag is mijn nieuwe begeleider, dus zal ik de situatie wel even uitleggen.

Jullie horen nog wel of het goed ging.

Bedankt voor jullie steun! ❤️

Hou van jullie! ❤️❤️❤️

 

@Jesse08 

Ik heb nog geen bericht geschreven, maar als het af is verschijnt het wel.

Liefs @NoahLovesYou 

Heyy lieve @NoahLovesYou ,

Wat fijn! :slight_smile:

En top dat je het hier gaat plaatsen! Neem je tijd:kissing_heart:

Reputatie 7
Badge +12

Wat fijn dat je goed hebt geslapen @NoahLovesYou! Heel veel succes vandaag ik hoop dat je een goede klik hebt met je nieuwe begeleider!💪❤️

Bedankt lieverds!

Met die begeleider zit het wel goed gelukkig!

Het was een fijne schooldag!

Liefs @NoahLovesYou 

Reageer