het is te veel

  • 3 January 2023
  • 1 reactie
  • 50 Bekeken

Reputatie 5
Badge +4
  • Praat goed mee
  • 155 reacties

Hiiii

 

Ik ben niet echt interessant dus doe vooral geen moeite om dit te lezen, als je dit leest zou je je zorgen om me maken en dat is onnodig niemand doet het.

Als je hier nu toch nog bent hoi…

 

Ik weet niet echt wat ik moet zeggen, het is nu vakantie nog maar een halve week en dan begint school weer, me leven is zoals je het kunt noemen okay voor mensen die me niet goed kennen, ik ben gewoon de quiet child die je kunt lastig vallen zonder dat ik wat terug doe dat kind dat er gewoon is om tegen te kunnen schreeuwen het kind dat er niet normaal uit ziet. Geeft er iemand ooit om hoe het met je gaat, even serieus het is alleen maar; kom uit bed, doe je huiswerk, kom van je telefoon af. Ze vragen nooit hoe het met je gaat ze vragen het pas als ze de krassen op je arm zien of als ze je op moeten halen omdat de leraar je niet wil laten gaan omdat ze bang bent dat je niet levend thuis komt, maar zodra je weer doet alsof het goed gaat gaan ze weer hetzelfde tegen je doen, ze hebben niet door dat het daardoor komt, als je laat zien dat het slecht gaat voelen ze zich misschien schuldig maar doen ze dat echt? Want als je je schuldig voelt waarom zou je dan zo kut tegen me doen, waarom zou je tegen me schreeuwen, waarom…


1 reactie

Reputatie 7
Badge +17

Hoi! Je bent dus wèl interessant en ik hoop dat je dat toch gaat vinden. Zoals sommigen tegen je doen is niet normaal. Wil je met iemand praten en zou je op een andere manier verder willen? Bel bijv eens met de kindertelefoon. Je zou ergens bij kunnen gaan waar je leven een stukje leuker door wordt. Waar je mensen tegen komt die jou zien staan en die je echt horen.  Een club of vereniging waar je je interesse deelt met anderen zoals nivon of scouting. WWF rangers kan ook. I don't know, als je maar iets zou vinden om het kleurtje terug te krijgen. Want je bent dus wèl interessant :) en laat iemand je helpen bij je innerlijke gevoel want dat mag.  Ik heb me ook laten helpen en zit er een stuk beter bij. Dat gun ik jou dus ook. En uit je gevoel hier maar, iedereen helpt elkaar. Go for it en heel veel succes! 

Groetjes liefs Julian X 

Reageer