Vraag

het is alsof ik ben vergeten hoe ik een gesprek moet voeren

  • 17 December 2021
  • 3 reacties
  • 64 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Ik was altijd wel degene die over alles en nog wat kon lullen en prima een gesprek kon voeren met mensen maar nu kom ik niet verder dan een "hoe gaat het" of bij vrienden zoiets van "we moeten echt weer een keer wat doen" ik heb mn vrienden ook al een tijdje niet gezien (andere klassen enzo) en er komt gwn niks uit het is dan gwn stil en akward en niet alleen bij mn vrienden maar gwn met iedereen eigenlijk wel wat moet ik doen?


3 reacties

Reputatie 2
Badge +1

Hey, Wat vervelend dat je het moeilijk vind om gespreksstof te vinden

Dat er stiltes vallen in idd soms arkward. Dit heb ik ook constant met een vriendin. Ik vind het zelf niet heel erg en vaak vinden we dan toch iets om over te praten, nieuwe tv serie, tik tok, insta en gewoon eigenlijk alles. Maar ik snap je volledig want ik heb precies het zelfde met een oude vrienden groep.

Ik denk dat je ook gewoon moet kijken wat er gebeurt wanneer er een stilte valt. Soms is het ook goed om te kijken waar de ander mee komt, om te kijken of die nog iets te vertellen heeft. Je kan ook op deze site kijken:

https://www.google.com/amp/s/psycatgames.com/nl/magazine/conversation-starters/things-to-talk-about/

 

Het is echt heel grappig eienlijk want zelfs over het weer kan je een heel gesprek voeren. Ik zou er eens een kijkje op nemen.

 

Groetjes, 

 

 

Reputatie 3
Badge +1

Vragen ze ook wel is hoe het met jouw gaat? 

Reputatie 1
Badge

Ja dat doen ze het is niet alsof ze me niet mogen 

Reageer