Ik heb elke dag het gevoel alsof alles niet echt is, Alsof alles niet bestaat of dat het nooit gebeurd is.
Heeft iemand dit ook?
Zo ja, Waar ligt het aan?
Gr. Anoniem
Ik heb elke dag het gevoel alsof alles niet echt is, Alsof alles niet bestaat of dat het nooit gebeurd is.
Heeft iemand dit ook?
Gr. Anoniem
Denk je dat er een reden is dat je "niet echt leeft"? Zijn er bijvoorbeeld nare dingen die je hebt meegemaakt waardoor je onbewust in deze "droomwereld" vast zit?
Ik raad je aan om met een psychiater te praten, hun zijn natuurlijk voor dit soort dingen opgeleid.
Denk je dat er een reden is dat je "niet echt leeft"? Zijn er bijvoorbeeld nare dingen die je hebt meegemaakt waardoor je onbewust in deze "droomwereld" vast zit?
Ik raad je aan om met een psychiater te praten, hun zijn natuurlijk voor dit soort dingen opgeleid.
Hi,
Ik heb zoveel meegemaakt, Maar ik ga na de vakantie naar een ambulante hulpverlener.
Dus die weet het misschien wel..
Gr. Anoniem.
Heeft iemand dit ook?
Gr. Anoniem
Ik heb ook zoiets en het is nogal raar. En een beetje eng. Dan heb ik vooral dat ik denk dat het allemaal nep is en niks echt… voor mij hoeft het niet per se een droom te zijn maar zo voelt het wel soms.
Hi,
Ik heb zoveel meegemaakt, Maar ik ga na de vakantie naar een ambulante hulpverlener.
Dus die weet het misschien wel..
Gr. Anoniem.
Hoi,
Fijn dat je na de vakantie met iemand erover kan praten. Ik hoop dat je erachter kan komen wat dit veroorzaakt.
Succes!!
Heeft iemand dit ook?
Gr. Anoniem
Ik heb ook zoiets en het is nogal raar. En een beetje eng. Dan heb ik vooral dat ik denk dat het allemaal nep is en niks echt… voor mij hoeft het niet per se een droom te zijn maar zo voelt het wel soms.
Ja ik heb dat ook, Het lijkt alsof ik droom, Niet echt het gevoel dat ik droom. Want een droom is iets anders, Maar wat ik zie is gewoon wat anders.
Alles lijkt niet echt, Ik wil wel graag weten wat het is.
Na de vakantie ga ik naar een ambulante hulpverlener, Hopen dat hij/zij weet wat het is.
Gr. Anoniem
Onnodige quote verwijderd door De Kindertelefoon
Ja, als je het weet, kan je het dan hier schrijven? Ik wil het ook wel graag weten!
Onnodige quote verwijderd door De Kindertelefoon
Ja hoor, Moet ik wel weten of die hulpverlener er wel verstand van heeft.
Maar je kan het ook gewoon op google zoeken.
Gr. Anoniem
Hoi An_oniem
Wat een vervelende situatie. Je geeft zelf al aan dat je veel dingen hebt meegemaakt in je leven. Dit kan een rol spelen in het feit dat je je elke dag zo dromerig en niet echt voelt.
En goed dat je na de vakantie hulp krijgt van een ambulante hulpverlener. Vertel je verhaal daar goed! Bij hem/haar kan je al je zorgen kwijt en deze gaat je zo goed mogelijk helpen.
Groetjes van mij.
Het heet blijkbaar depersonalisatie of derealisatie
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.