Hii,
Ben benieuwd of iemand dit herkend en hoe je er mee om gaat... (?)
Weet niet eens waar ik moet beginnen, maar heb al tijden het gevoel dat de wereld stil staat. Er zijn verspreid over de jaren best wat dingen in mijn omgeving gebeurt en veranderd en ik kan en weet niet hoe ik er mee om moet gaan. Ik schrijf gedachten en emoties meestal wel op, maar sinds vorige week is dat veel minder geworden , als ik iets wil opschrijven krijg ik een naar gevoel en wordt ik verdrietig en angstig. Het voelt gewoon net alsof ik wel dingen doe en meemaak maar het tegelijkertijd ook allemaal aan me voorbij gaat. Heb geen idee wat ik moet doen. Ik weet wel dat ik dit jaar stomme en verkeerde keuzes heb gemaakt waar ik nogal meezit en mezelf dat moeilijk kan vergeven, weet wel dat veel mensen wel eens verkeerde keuzes maken, maar dit voelt heel anders en is moeilijk uit te leggen.ย Ik heb veel stress thuis en op school waardoor ik het gevoel heb dat alles van mij afhankt en ik het allemaal moet oplossen.ย Mijn ouders begrijpen mij niet en denken dat ik me aanstel, we gaan binnenkort ook verhuizen en daar zie ik enorm tegen op, ben bang dat ik vrienden niet meer zie ( die mij tenminste wel begrijpen) en dat alles alleen maar erger gaat worden. Het ergste is dat ik een schuldgevoel heb naar iemand, waar ik me gewoon veel zorgen om maak en ik bang ben dat er binnenkort iets gaat gebeuren, en probeer dat wel te negeren maar van wat ik weet en heb gezien is het echt niet goed en super ongezond. Ik weet het gewoon allemaal niet meer en het gaat heel raar allemaal. Sorry als ik onduidelijk ben, anders vraag maar..
Alvast bedanktย