Skip to main content

het gaat weer wat beter:) maar wel nieuwe zorgen, want ja wat is het leven zonder zorgen:P

• June 19, 2025
  • 3 reacties
  • 53 Bekeken

Heyyyyyy

Ik heb een paar weken terug best veel topics gemaakt waarin het heel slecht met mij ging.

De laatste tijd gaat het langzaam aan weer wat beter, heel blij mee:) op school gaat het opzich wel goed (los van het gepest want dat houdt echt nooit op)

Ik haal redelijk goede cijfers en heb veel nieuwe vrienden gemaakt:) ik heb minder last van die vervelende stem en eet zelfs wat meer! ( ​@Badeend, die tip over fruit eten komt van pas❤)

wel zit ik echt met dat pesten in mn hoofd. ik ontwijk delen van de school om ze niet tegen te komen. zelf als dat betekent dat ik om moet lopen naar de les. het is best wel irritant, want ik krijg nu allemaal vragen of de geruchten die rond gaan waar zijn.. ik krijg hier ook die paniekaanvallen van

verder maak ik me zorgen over mn zusje.. mijn moeder heeft gemerkt dat ik ben afgevallen en vergelijkt mij nu (denk ik) met mn zusje.. ze krijgt telkens opmerkingen over dat haar kleding strak zit en welke shirts ze moet dragen om haar ´´buikje te verstoppen´´ ik haat het om dit aan te zien.. we hebben nu ook vooral fruit in huis en elke paar dagen kijkt mijn moeder tevreden hoe mn zusje afvalt.. (dat fruit is natuurlijk wel handig voor mij)

Ik vind het gewoon enorm zielig voor mn zusje maar ik ben bang om er iets van te zeggen.. iemand tips??

3 reacties

• June 19, 2025

Eindelijk kan ik weer hoi zeggen tegen mijn maatje 

🥳🥳ik ben blij voor je🥳🥳het gaat weer beter 

Pesten houd op, maar niet direct (kut pestkopen)

🥳🥳Dan heb ik iets goed gezegt hier😉😂

Ben blij voor je dat die werk, stom stemmetje moet weg gaan. En wat is voor jou redelijke cijfers dan?

Ik heb niet heel veel te zeggen over die pestkoppen, ja ze zijn eikels en niet goed wijs. Wel kut dat je er paniekaanvallen van krijgt 😶‍🌫️

Haha dat fruit is heel handig, mieschien een heeel verkeerd idee om dit te zeggen. Maar help anders je zusje zodat zij niet zo kapot gaat als jou (Sorry😘)

Wat is het ergste wat kan gebeuren als je er iets van zegt 🤔

Groetjes de badeend die het fijn vind dat je weer terug bent 😇

• June 20, 2025

Hallo,

Wat fijn dat het weer beter gaat! 

Over dat met je zusje kun je denk ik toch het beste naar je moeder gaan, want dat is niet oké. En als je moeder niet wil luisteren dan misschien met haar ouder(s) (als die nog leven) of iemand anders die je moeder ervan kan overtuigen dit niet te doen.

Groetjes!

• June 20, 2025

heyy maatje ​@Badeend 

Ik geloof dat dit gepest niet snel gaat ophouden, ik kan niet eens meer de school binnenlopen zonder opmerkingen..

voor mij zijn redelijke cijfers gewoon voldoendes, ligt er natuurlijk wel aan welk vak:P

Ik wil idd mn zusje helpen, maar ik weet niet hoe.. ze doet alleen maar boos tegen me (net zoals mama maar dat is al langer) maar ik wil natuurlijk niet dat mn zusje net zo eindigt als ik (ik vat het echt niet verkeerd op wat je zei, I promise❤)

misschien kan ik net zoals ​@natuurlijk_roodharige zegt, naar oma of papa gaan als mama niet luistert. misschien kunnen die helpen. en zo niet.. dan kom ik wel op een andere manier om mn zusje uit mn hell te krijgen (klinkt een beetje cringe volgensmij)

Thuis voelt niet meer thuis.. mama is boos, net zoals mijn zusje. elke dag is hetzelfde. ik kom thuis, ik vertel dat ik weer ben gepest. krijg nauwelijks reactie. ik zeg dat ik huiswerk heb (meestal al af maar idc) dan ga ik naar boven en kijk ik series/films, scroll ik op snap of luister ik naar muziek. dan avondeten, en dan weer terug naar boven. das mijn leven nu. 

ik voel me beter, maar ook leeg ofzo ik weet het eigenlijk niet zo goed.. de ene keer voel ik me goed, en de andere keer verschrikkelijk (kijk bijv. naar het verschil tussen gisteren en vandaag)

Ik heb al de hele middag een soort brok in mn keel ofzo en als ik beneden ben wordt het erger.. als ik diep adem probeer te halen, doet het pijn bij mn borst.. idk wat het is maar ja ik weet ook niet of het relevant is:P

Morgen lekker uitslapen en “huiswerk maken”:P

Iemand tips voor dit soort dagen?? en sorry voor een zeikpost haha

groetjes eendje