Het gaat slechter en slechter



Toon eerste bericht

694 reacties

Hey Ronald!

Hoe gaat het met je? Ik heb je al eventjes niet meer online gezien. Ik hoop dat alles goed gaat :)

Gr. Pin
@Pin en andere.

hiiii

ben weer terug, ik leef en alles en hahah ja...
ik weet niet echt waarom ik afwezig was, had het erg druk eigenlijk, veel gedaan en ook dingen waar ik blij van werd.

heb ik eigenlijk veel gemist in deze maand?
Hoi Ronald!

Ik ben heel erg blij weer wat van je te horen, want ik maakte me wel zorgen om je!

Gelukkig gaat alles goed! 😊

Of je veel hebt gemist? Euhm, ik ben ook wat minder online geweest...
:8 is nog steeds weg en euhm ja, dat was 'm dan weer.

Groetjes Pin
Hi Ronald2001

Fijn dat je van je laat horen 🙂 Nog fijner om te horen dat je bezig bent met dingen die je gelukkig maken.

Groetjes
Kenshin
ow.. dus :8 is nog niet terug... jammer man, had voor de rest wel een redelijk druk maandje haha, ga proberen om meer online te zijnnn
Als het maar fijn druk was :)
Voel geen druk om meer online te komen, als je je prettiger voelde bij het afwezig zijn!
Hi Ronald2001
Volgens mij zijn de meeste van ons niet echt actief geweest.

Oh en jouw topic is het topic met de meeste reacties na account verwijderen 😂

Niet echt interessant maar wel grappig. Denk ik

Edit: je bent dus eigenlijk het "grootste" "normale" topic.
hey,

oke ik ga proberen te updaten en iets te zeggen wat nuttig is maar eerst ff andere dingen

@Asy silivana gefeliciteerd met je 500 reacties! hoop dat je het leuk vind.

dan weet ik dus niet of ik trots moet zijn om het grootste topic te hebben haha, maar wel een leuk feitje, bedankt voor het melden!


okee update... uhm...
eerst de "positieve" dingen
nou ja die bijeenkomsten ging ik dus steeds vaker heen en vind het ook superleuk om daar te zijn.
ik heb dus iemand die ik ken die ik wel redelijk leuk vind maar dat word waarschijnlijk niks want zij heeft zeer waarschijnlijk geen intresse.
op school zit ik dus in een aparte klas, om even alle druk eraf te halen en eigenlijk gewoon ritme in het leven te houden. dit is wel erg fijn en helpt me ook. het zijn korte dagen en geen toetsen waardoor ik zoveel rust heb en ook meer dingen voor mezelf kan doen.

negatief?
ik ben nog depressief, wil dood en ben weer aan het snijden dusja uhh
Fijn om te horen dat je regelmatig naar de bijeenkomsten kan. Ook leuk dat je daar iemand hebt ontmoet. Het lijkt me niet verkeerd om haar beter te leren kennen 🙂

Ik hoop dat die klas je goed doet. Heb je fijne klasgenoten, en vallen de lessen een beetje mee?

Depressie en neigingen tot zelfmoord en automutilatie worden vaak niet in één vaag weggeveegd. Heb je professionele hulp waar je je goed bij voelt?

Gr. Kenshin
Hee super nice dat je vaker naar bijeenkomsten kan en dat je daar iemand hebt leren kennen!

Staan je ouders er nog steeds hetzelfde in? Met je geloof en de bijeenkomsten?

Die klas klinkt fijn, daar had je het in mijn topic al over gehad. Op deze manier behoud je ook alles wat handig is aan school: sociale contacten en regelmaat. Fijn!

Heb je nu wel een soort tussenjaar gekregen?

Je bent wel weer begonnen met snijden. Jammer 😞 Maar een terugval betekent ook dat je vooruit bent gegaan, dus dat is in ieder geval positief :)

Gr. Pin
ik reageer later even op jullie reacties...
nu even wat afschrijven...

ik weet niet waarom, de hele avond ben ik al somber, heb ik totaal geen zin meer om te leven, zie ik nergens het nut van in.
de reden? wist ik t maar, ik bezwijk gewoon onder de druk.
steeds vaker komen er maar negatieve dingen, ik zie zo weinig positiefs, alles word slechter en heb totaal niet het gevoel dat t beter word
O shit.

Ik probeer iets te bedenken om snel te zeggen en om alles shit in een keer weg te hebben.
Maar ja. Ik weet ook wel dat dat niet kan.
Bij mn vrienden stuur ik dan altijd random memes en shit. Maar ja. Dat kan hier dus niet.

Ik hoop echt dat je je morgen beter voelt.
Misschien helpt slapen. (I hope so)

Succes. En ik wacht wel op je antwoorden. Misschien kan ik dan iets nuttigs zeggen.

~Asy
aww Asy, aardig van je hoor!
nou slapen gaat niet lukken met mijn gedachte en hoofd op dit moment.
blijf hier nog even hangen om mensen te helpen en kijken hoe t dan gaat
Haha ja prc. Ik probeer zo'n beetje achter mn mailtjes aan te schrijven 😂
Ik hoop echt dat je je straks (of morgen) beter voelt! 💞
hahah jij ook al?
ja ik moet even kijken, ik vind sommige topics echt intressant, en sommige ben ik kwijtgeraakt doordat ik niet meer reageerde....

merk ook dat we dus weer een nieuw actief iemand hebben en dat vind ik wel echt weer leuk, nu is het fijne wel aan die klas dat als ik het nogsteeds te druk vind(met 3 andere in de klas dusja) dat ik apart naar een lokaal mag waar een pc staat, daardoor kan ik weer vaker op KT!
Niice!
Voor mij hielp de KT echt heel erg qua positiviteit.
En anderen helpen enz. Hopelijk werkt dat voor jou ook!

Het is idd ook leuk om te zien dat er weer nieuwe mensen actief zijn!
hey,
nou het helpt meestal als ik merk dat het helpt, en reactie krijg haha

ik zat dus te denken maar dit is dus een van de grootste topics... ik krijg daardoor ook amper nieuwe reacties van mensen op Kenshin, Jij en Pin na.
puur omdat niemand al die pagina's gaat lezen wat ik begrijp, toch zou het soms fijn zijn om nieuwe reacties te krijgen
Ja je hebt gelijk. Ik heb heeel lang dit topic miet gevolgd omdat het gewoon teveel werk was en omdat er zo snel berichten bijkwamen.

Maar misschien is het een idee om een nieuw topic te starten? Dan is er minder veel leeswerk. En dan is het topic gewoon een soort update van deze met een kleine samenvattig?
ja maar haha ik weet dan niet wat er in moet, en dan worden andere weer geirriteerd dat ik zoveel dingen aanmaak
Hey Ronald!

Ik wilde even zeggen dat er wel mensen zijn die dit topic lezen, zoals ik (ik geef toe, niet alles, want het is een flink boekwerk, maar de afgelopen maanden heb ik het keurig bijgehouden). Naar mijn mening wordt je al heel goed geholpen door Pin, Kenshin en Asy dus reageer ik nooit (+ ik weet vaak niet zo goed wat te schrijven). Ik weet niet of er nog meer mensen zijn die dit ook doen en vinden, maar goed.

Groetjes,
Anoniempje
Ik heb wel later alles ingehaald en gelezen. Ik heb geen leven, I'm aware of that.

Maar ik denk wel dat er redelijk wat mensen zijn die meelezen of de laatste ... reacties lezen.

Maar een nieuw topic kan zeker helpen. Dan zal ik expres even wachten met reageren, zodat we er niet binnen 3 minuten al een huge topic van maken 😉

Je moet gewoon schijt hebben aan mensen die zeiken op dat je veel topics hebt. Dat boeit helemaal niks. Je hebt ook veel leuke content op het forum gezet!

Gr. Pin
@Anoniem06 hey, leuk om te horen, ik bedoel ook zeker niet dat ik verkeerd geholpen word.
alleen iedereen kijkt met een andere mening/advies dus daarom zou ik soms iets andere mensen willen zodat je misschien een andere tip krijgt.

maar ik verplicht niemand hoor haha

@Pin ja ik twijfel, ik moet dan zelf dit hele boekwerk dus gaan samenvatten haha. ik ga wel kijken, vooral omdat grote delen hiervan nu opgelost zijn en er weer nieuwe dingen gebeurd zijn
hoi

ik heb geen advies of iets...

maar heb toen het 20 pagina's had alles terug gelezen, haha. had iets teveel tijd over toen. was er echt heel lang mee bezig en ik volg hem ook maar ja, ik heb totaal niks zinnigs te zeggen dus dan reageer ik niet.

groetjes
bella
haha nee Bella dat begrijp ik, en wil vooral niet forceren om mensen te laten reageren.
leuk dat je het wel leest haha, kunnen we een keer een boek schrijven
Ik weet dat je het niet wil forceren maar ja nu had ik een keer iets nuttigs te zeggen.
Als je boek gaat schrijven sla ik het hem🙃
Ik ben totaal niet van het lezen behalve als ik misschien iemand kan helpen.

Reageer