Meer hulp Meldknop.nl Bel gratis en anoniem 0800 - 0432 of chat
13-18

Het gaat slechter en slechter

Toon eerste bericht

628 reacties

Reputatie 4
Badge +19
Soms voelt het alsof ik gelukkig zou kunnen zijn. Dat ik zelf de oorzaak ben van mijn problemen. Dat er eigenlijk helemaal niks mis met me is en dat ik mezelf - bewust dan wel onbewust - in deze staat houd. Dat ik niks aan mezelf zou hoeven veranderen, want alles is al goed. Maar toch voel ik het niet, omdat het niet mag, of omdat ik het niet toelaat...

Ik weet niet of je hetzelfde bedoelt als ik, maar hier moest ik bij mezelf aan denken.

Ik weet wel dat ik gelukkig wil zijn, maar toch ook weer niet.
Ik wil wel gelukkig zijn, maar dat mag niet.
Ik mag ook niet ongelukkig zijn, maar dat ben ik wel.

Er zitten zo veel contrasten en tegenstrijdigheden in m'n hoofd. Ik had het een keer heel nice opgeschreven en het is écht veel en wowowowow, maar dat ga ik hier niet delen.

Maar ik denk dus wel dat ik snap wat je bedoelt. Denk ik.
Reputatie 4
Badge +13
@Tomd16 ik snap wat je bedoeld, maar de zelfmoordgedachte/pogingen zijn weg, t is gewoon meer dat ik wel nadenk over de dood en misschien iet wat onvoorzichtiger ben met oversteken van kruispunten

@MerleSanneB bedankt voor je bericht, echter zijn de zelfmoord gedachtes dus wel weg.
wat wel voor mij opviel:

god kan nu heel gemeen tegen ons doen, maar er zal nooit een regenboog zijn zonder regen.

Ik weet natuurlijk niet welk geloof je heb, maar God is niet gemeen tegen ons..

Pin, Precies dat! echt het is zo vervelend maar ergens voelt het alsof ik dus niet blij mag zijn en ik weet niet met welke reden...
Reputatie 4
Badge +19
Hey Ronald!

Hoe gaat het met je? Ik heb je al eventjes niet meer online gezien. Ik hoop dat alles goed gaat 🙂

Gr. Pin

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Akkoord Cookie instellingen