Het gaat slechter en slechter



Toon eerste bericht

694 reacties

heyo,
zo heb ik laatst een kleine rewrite van Only one van NF voor haar gemaakt
ik heb het gerecorded en naar haar gestuurd en meteen gebeld want wilde weten wat ze ervan vond, na 2 minuten stilte begon ze te huilen

ik denk dat ik misschien deze ook nog wil doen voor haar, wil eigenlijk wel jullie mening erover horen
NF - Notepad: https://www.youtube.com/watch?v=-YAWbuWP4yc
Heey,

Ik vind het mooi om te lezen dat jouw raps je vriendin zo ontroerd kan maken ( daarom huilde ze toch, anders sorry). Ik heb niks met rap muziek ik versta er nooit veel van. Ze zwaaien behoorlijk veel met een handen, maar oké. Dat is niet belangrijk nu. Gelukkig stond er in de reviews een lycris van het liedje. Nou is me Engels zeker niet de beste, maar begrijp het soort van wel.

Als je vriendin het mooi vindt dat jij voor haar rapt, dan kan je zeker ook dit liedje doen. Ik hoop echt dat er meerdere mensen hieronder reageren en je misschien een betere mening geven dan die van mij. Misschien is er wel iemand hier die ook rap muziek luistert. Ik vind persoonlijk zelf het liedje op een of andere manier eng om te horen. Waarschijnlijk komt het door die enkele hoge klanken, ik weet niet. Het voelt voor mij niet prettig, maar zoals ik al zei ik weet niks van rap muziek. Misschien hoort dit wel bij de rap? Idk. Ik weet eigenlijk ook niet wat je hier nou aan hebt ( aan mijn mening) dus je kan dit ook wel een beetje doorzichtig zien of zoals een ander forumgebruiker laatst zei, je kan deze reactie zien als een korreltje zout. Maar het is mijn mening en daar vroeg je om....

En vat het aub niet op als iets negatiefs, want zo bedoel ik het echt niet Ronald. Zoals je al zei je vriendin vindt het leuk en het raakt haar, dus ik denk als je zoiets weer doet dat zij dat heel mooi vind!

^
Future
Nf is een rapper over zijn leveb, zijnn liedjes is zijn levensloop en zijn leven is best donker daarom ook die donkere klanken en teksten in zijn liedjes, ik schrijf meestal precies zoals hij dat doet.
Hee Ronald,
Ik zit zelf ook niet lekker in mijn vel. Zelfmoord is nooit een oplossing! Wegen jouw ouders hiervan? Ik snap het ook als je het lastig vind om over je gevoelens met hij te praten. Toch is mijn tip voor jou om erover te praten. Desnoods hou je een dagboek ofzo bij met al je gevoelens of je gaat gewoon wekelijks iets voor jezelf doen om na te denken zoals een eind fietsen ofzo. Dit klinkt exht heel cliché maar geloof me het werkt echt! Jou leven doet er wel toe! Zolang je dat maar weet!
Ronald,

Nou dat verklaard wel een heleboel haha. Ik blijf het wel een beetje creepy vinden, maar ja donkere tijden zijn natuurlijk niet zomaar donkere tijden. Zou ook wel een beetje gek zijn dat je rapt over een donker moment op een vrolijke rap haha.

Ik vind het wel knap dat je je eigen raps schrijft. Ik zou wel is 1 van jouw raps willen horen. Maar ga daar vooral mee door!

^
Future
Je vriendin was waarschijnlijk heel ontroerd door je rap. Je had er vast iets heel mooi van gemaakt.

Het is een goed idee om je gevoelens te uiten. Als dat bij jou via rappen gebeurt, is dat prima. Doe maar zo voort.
nee, eigenlijk deze site en haar en via bidden

Dat is jammer, blijf vooral dan vooral bidden en en op deze site praten.
Kun je niet praten met je mentor, ouders of iemand uit je familie die je vertrouwd, Of heb je broers of zussen?
heyo,

Ik vind het wel knap dat je je eigen raps schrijft. Ik zou wel is 1 van jouw raps willen horen. Maar ga daar vooral mee door!
Dankje! mij meeste raps zijn gebasserd op mijn leven en dan op de manier zoals NF rapt.

Kun je niet praten met je mentor, ouders of iemand uit je familie die je vertrouwd, Of heb je broers of zussen?
nou met mijn ouders heb ik totaal geen goede band dus dat word hem niet, familie spreek ik niet en mijn zussen staan aan de kant van mijn ouders, mijn mentor en ik mogen elkaar niet heel erg en wil dit daarom ook niet met hem bespreken

Ronald
Zou je een afspraak kunnen maken met je huisarts? Daar kan je altijd terecht. Je huisarts heeft beroepsgeheim, en mag niet zomaar dingen doorvertellen.
ik heb al een psycholoog dus is het niet erg nodig, ik vind dit alleen niet helpen aangezien deze mensen niet dichtbij me staan en het dus niet heel gemeend is al zeggen ze: ik geef om je of iets
ik kan het niet "serieus" nemen omdat ik geen band met deze mensen heb
als bijvoorbeeld me beste vriendin dit zegt dan heb ik weer een andere reactie
Ik kan me voorstellen dat 'Ik geef om je.' anders klinkt uit de mond van iemand die je kent, dan bij iemand waar je niet zo'n sterke band mee hebt. Je psycholoog heeft een opleiding gevolgd om mensen te helpen, en is waarschijnlijk bekommert om jou, maar dat is nog steeds anders dan hoe een heel close iemand om je geeft.

Wat ik fijn vind aan een psycholoog, is dat die beroepsgeheim heeft. Je ouders mogen niet zomaar ingelicht worden. Daarbij vind ik de "afstand" die er is tussen een psycholoog en een patiënt soms iets van een veilig gevoel hebben. In sommige situaties is het makkelijker om te praten met iemand waar je geen nauwe band mee hebt.

Je psycholoog wil je vast gemeend helpen. Dat willen helpen, is volgens mij oprecht. Voel je je beter, of opgelucht, als je een gesprek hebt gehad met je psycholoog?

Je psycholoog wil je vast gemeend helpen. Dat willen helpen, is volgens mij oprecht. Voel je je beter, of opgelucht, als je een gesprek hebt gehad met je psycholoog?


nee eigenlijk niet, ik ga altijd met zo'n gevoel weg van wat ik allemaal net verteld heb maakt niet uit, volgende week mag ik toch weer hetzelfde doen en in de tussentijd boeit het de psycholoog niet .
als ik bijv een keer zo'n gesprek heb met be beste vriendin dan word ik de dag ernaa ook meteen geappt of er al verbetering is en of ik even andere gedachtes wil, en die geeft ze dan ook
Je hoeft t niet te lezen alleen al wil je lachen
Ik ben er klaar mee, ik zit erdoorheen ik wil niet meer en het zou niemand meer boeien al was ik er niet.
Ik doe alles fout.
Iedereen haat me
Ik doe niks meer goed
Ik ben lelijk
Ik ben een slechte vriend
Ik ben een verkeerd kind
Ik hoor niet op straat
Ik hoor dood in een kist te liggen
God haat me
Ik heb niks meer
Ik voel me dood....
Ga er aub met iemand over spreken want zoals ik zie ben je er slecht aan toe heb je het met je ouders al over gehad ? Je kan altijd terecht bij de kinderen telefoon hen nmr is helemaal gratis en jij bent annoniem zij weten niet wie jij bent maar geef aub niet op jij bent heel sterk nog sterker dan je zelf denkt geloof me je geraakt er ik ben ook depressief maar geef nooit op maar weet dat jij er niet alleen voor staat groetjes annoneim245 ❤️❤️❤️
Ik praat al met mensen erover, ik heb er niks aan want ik ben gedoemd om dood te gaan, liever nu dan over 1 jaar....
En je ouders weten zij het ? Ik zie dat jij met slechte personen om gaat die jou de dood wensen die personen lieve schat zijn slecht ga er niet mee om had ik ook mee gemaakt zij halen je alleen maar naar beneden
Ik heb ruzie met me ouders zij haten me.
Doe geen moeite ik ben het toch niet waard om te helpen
Tuurlijk ben jij het waard wat zeg je allemaal jij bent meer waard dan je denkt en je ouders haten je heus niet je denkt het alleen maat omdat ze ruzie met jou hebben
Wrm zou ik het waard zijn... niemand mag me
Dat denk jij alleen maar ik dacht het ook maar toen ging ik zien wie echt om me gaf spreek aub met je ouders of met je zus of broer als je hebt gewoon iemand die je kan vertrouwen het helpt enorm
Dat heb ik maar helpt niks omdat ik gwn dood zou moeten
Jij gaat niet dood laat die mensen zien die jou niet gunnen hoe goet jij het hebt zonder hun laat je niet doen laat zien hoe sterk je bent ookal het moeilijk is
Hoe goed ik het heb zonder hun.... niet
Ik weet dat het moeilijk is maar blijf door vechten je gaat er geraken je gaat gelukkig zijn
Nee ik ga niet gelukkig zijn iedereen haat me.
Niemand mag me
Ik doe alles verkeerd en niks goed
God haat me
Ik mag niet gelukkig zijn

Reageer