Het gaat slechter en slechter



Toon eerste bericht

694 reacties

Of iemand je wel of niet serieus neemt, hangt vanuit mijn perspectief af van je overtuigingskracht. Een vriendin van mij zegt wel eens dat ze alles van me zou kopen, omdat ik goed ben in het overtuigen van mensen.

Jij bent enorm gepassioneerd als het gaat over je geloof. Ook heb je veel informatie die je kan delen. Als iemand hier overtuigingskracht heeft, ben jij het wel! Als mensen niet helemaal geloven wat ze horen, worden de twijfelaars vaak overgehaald door de overtuigingskracht van de spreker. Kijk maar naar Trump. Hij verkoopt allemaal onzin aan miljoenen mensen, omdat hij weet hoe hij in kan spelen op publiek (geen haat naar mensen die hem aanhangen, ik hang hem gewoon niet aan).

En nu zeg ik natuurlijk niet dat jij mensen moet overtuigen dat jouw geloof de waarheid is. Hiermee bedoel ik dat mensen zullen zien dat je gepassioneerd bent en je daarom (vind ik) betrouwbaar overkomt en mensen eerder geneigd zijn naar je te luisteren en je serieus te nemen.

Heb een beetje vertrouwen in jezelf!
Of iemand je wel of niet serieus neemt, hangt vanuit mijn perspectief af van je overtuigingskracht. Een vriendin van mij zegt wel eens dat ze alles van me zou kopen, omdat ik goed ben in het overtuigen van mensen.

jij word dan lekker rijk😂

Jij bent enorm gepassioneerd als het gaat over je geloof. Ook heb je veel informatie die je kan delen. Als iemand hier overtuigingskracht heeft, ben jij het wel!


dankje i guess?

Als mensen niet helemaal geloven wat ze horen, worden de twijfelaars vaak overgehaald door de overtuigingskracht van de spreker. Kijk maar naar Trump. Hij verkoopt allemaal onzin aan miljoenen mensen, omdat hij weet hoe hij in kan spelen op publiek (geen haat naar mensen die hem aanhangen, ik hang hem gewoon niet aan).


dat klopt maar dit komt omdat mensen meestal alleen de goede dingen zeggen en niet meer verder zoeken
En nu zeg ik natuurlijk niet dat jij mensen moet overtuigen dat jouw geloof de waarheid is. Hiermee bedoel ik dat mensen zullen zien dat je gepassioneerd bent en je daarom (vind ik) betrouwbaar overkomt en mensen eerder geneigd zijn naar je te luisteren en je serieus te nemen.


ja denk je?


Heb een beetje vertrouwen in jezelf!


1 van de laatste dingen die ik in mezelf heb op t moment 😕 .....
jij word dan lekker rijk😂

Haha lol, ik denk dat dat wel meevalt. Ik zie mezelf dat echt niet doen haha!

dat klopt maar dit komt omdat mensen meestal alleen de goede dingen zeggen en niet meer verder zoeken

Ja, op zich wel, maar de spreker bepaalt wel redelijk waar de aandacht naartoe gaat. Mensen zonder overtuigingskracht zouden precies hetzelfde kunnen vertellen als mensen die deze eigenschap wel bezitten. Toch denk ik dat degene met overtuigingskracht meer mensen zal overhalen.

En ja, we vinden het toch allemaal veel leuker om de goede dingen te horen?

ja denk je?

Ja!

1 van de laatste dingen die ik in mezelf heb op t moment 😕 .....

Hmmmm. Ik heb in ieder geval vertrouwen in je! Hopelijk dat jij mijn goede voorbeeld overneemt 😉

Dit doet me heel erg denken aan de handtekening vaan Pheebe, een gebruiker die ongeveer anderhalf jaar geleden hier veel actief was:
You are worth it! And I will tell it you, day after day, until you can tell it yourself.

Gr. Pin
En ja, we vinden het toch allemaal veel leuker om de goede dingen te horen?

nou zelf ben ik iemand die dan voordat ik alles aanneem eerst de feiten wil kijken zodat ik zeker weet dat het waar is

Ja!


yeah?


Hmmmm. Ik heb in ieder geval vertrouwen in je! Hopelijk dat jij mijn goede voorbeeld overneemt 😉


maybe 1 day, if it all will be better, maybe than yes i hope


Dit doet me heel erg denken aan de handtekening vaan Pheebe, een gebruiker die ongeveer anderhalf jaar geleden hier veel actief was:You are worth it! And I will tell it you, day after day, until you can tell it yourself.


that's a powerfull quote, helaas is dat laatste zo moeilijk
nou zelf ben ik iemand die dan voordat ik alles aanneem eerst de feiten wil kijken zodat ik zeker weet dat het waar is

Ik ook en zo zijn er zeker ook wel mensen die hetzelfde hebben, maar toch zou je dan zo'n toespraak verlaten met een bepaald gevoel. Een gevoel wat de spreker je heeft gegeven.

(Ik ben een beetje kwijt waarvan ik je nu precies probeer te overtuigen en of ik dat überhaupt aan het doen was :8)

yeah?

Yeah!!

maybe 1 day, if it all will be better, maybe than yes i hope

Yes! Hope is al in de pocket. Dat is stap 1 :)

that's a powerfull quote, helaas is dat laatste zo moeilijk

True, maar ja, als alles in het leven makkelijk was...

Life is a journey to be experienced, not a problem to be solved ~ Pooh
(Ik ben een beetje kwijt waarvan ik je nu precies probeer te overtuigen en of ik dat überhaupt aan het doen was :8)

lol rip

Yeah!!


yeah


Yes! Hope is al in de pocket. Dat is stap 1 :)


what's next step?


True, maar ja, als alles in het leven makkelijk was...


dat is ook zeker waar

Life is a journey to be experienced, not a problem to be solved ~ Pooh


dankje Winnie en Pin
Hmmm de eerste stap is dus dat je wel beter wil worden. (Hopen dat het dus goed komt.) De tweede stap is daar iets mee doen. Neem het mee naar je huisarts of naar een vriend bv. Dat heb jij al gedaan.
Er aan gaan werken. Jezelf doelen stellen en deze proberen te halen. Hulp zoeken. Een plan maken. Zoiets is stap 2.

You can't stay in your corner of the forest waiting for others to come to you. You have to go to them sometimes ~ Christopher Robin
jezelf doelen stellen... zeer moeilijk

You can't stay in your corner of the forest waiting for others to come to you. You have to go to them sometimes ~ Christopher Robin

true, en dit staat ook(in andere woorden welliswaar) in de bijbel, leuk
Jep. Je kan ook andere je doelen laten stellen, maar als je dat zelf doet, weet je zeker dat je het echt wil. Die zoektocht naar wat je echt wil, is misschien nog wel waardevoller.

Christopher Robin is dus net zo wijs als de Bijbel 🌠

You can't help respecting anybody who can spell TUESDAY, even if he doesn't spell it right ~ A.A. Milne (ik weet niet welk karakter het heeft gezegd 👀

Hé, je hebt #BringbackPinsmiley in je handtekening! Heb je dat al lang en ben ik blind of heb je dat recent gedaan? Nice! Ik weet alleen niet of dat mogelijk is :(
#BringbackPinsmiley
Jep. Je kan ook andere je doelen laten stellen, maar als je dat zelf doet, weet je zeker dat je het echt wil. Die zoektocht naar wat je echt wil, is misschien nog wel waardevoller.

ja maar idk wat voor doelen dus

Christopher Robin is dus net zo wijs als de Bijbel 🌠


dat dan weer net niet😅

You can't help respecting anybody who can spell TUESDAY, even if he doesn't spell it right ~ A.A. Milne (ik weet niet welk karakter het heeft gezegd 👀



i dont get this one sawry
Hé, je hebt #BringbackPinsmiley in je handtekening! Heb je dat al lang en ben ik blind of heb je dat recent gedaan? Nice! Ik weet alleen niet of dat mogelijk is :(
#BringbackPinsmiley


haha zeker! 3 dagen terug erin gezet.
(Ik heb momenteel geen toegang tot m'n laptop, dus de quotes gaan ouderwets.)

"ja maar idk wat voor doelen dus"
Dat is ook lastig. Oké, wat zou je het liefst willen? Denk gerust groot, bv een groot doel: het leven leuk vinden. Dan denk je een stapje terug en nog een stapje terug en nog eentje, etc. tot je een stapje hebt gemaakt die je aankan. Maak het stapje ook weer niet té klein. Als de drempel te laag is, is het niet de moeite waard om ervoor te gaan en dat willen we voorkomen.

"dat dan weer net niet"
Christopher Robin is net iets wijzer 😉

"i dont get this one sawry"
Het is ook wel meer een quote die ingaat op de inhoud van de boeken. Een veel besproken onderwerp in the hundred acre wood is het hebben van Brain of het niet hebben van Brain. Kijk, de dieren hebben dus geen Brain, ze hebben alleen wat Fluff. Owl heeft wel Brain (want Owl wordt als de slimmerik beschouwd, en na hem Rabbit). Dus ja, spellen is moeilijk en dus knap in the hundred acre wood. Er is ook zo'n scene met Eeyore die een A heeft gemaakt van takjes en helemaal trots is.

Ik denk dat ik 'm had gekozen, omdat ik er het volgende bij denk: als je iets probeert wat an sich al knap is, maakt het niet uit of het lukt of niet. Zo lang je jezelf maar blijft uitdagen en het blijft proberen. Het gaat om de poging.

"haha zeker! 3 dagen terug erin gezet."
O wauw, beetje sad van mij dat ik het dan nu pas zag. (Ik zag het btw al wel gisteren, maar had toen niet meer iets gepost 👀)

Promise me you'll always remember: you're braver than you believe and stronger than you seem and smarter than you think ~ Christopher Robin
(Ik heb momenteel geen toegang tot m'n laptop, dus de quotes gaan ouderwets.)

ik had dus totaal geen internet dus vandaar een wat late reactie(bedankt KPN)

Dat is ook lastig. Oké, wat zou je het liefst willen? Denk gerust groot, bv een groot doel: het leven leuk vinden. Dan denk je een stapje terug en nog een stapje terug en nog eentje, etc. tot je een stapje hebt gemaakt die je aankan. Maak het stapje ook weer niet té klein. Als de drempel te laag is, is het niet de moeite waard om ervoor te gaan en dat willen we voorkomen.


geen idee, rondreis over de wereld maarja...

"dat dan weer net niet"
Christopher Robin is net iets wijzer 😉


meningen verschillen



Het is ook wel meer een quote die ingaat op de inhoud van de boeken. Een veel besproken onderwerp in the hundred acre wood is het hebben van Brain of het niet hebben van Brain. Kijk, de dieren hebben dus geen Brain, ze hebben alleen wat Fluff. Owl heeft wel Brain (want Owl wordt als de slimmerik beschouwd, en na hem Rabbit). Dus ja, spellen is moeilijk en dus knap in the hundred acre wood. Er is ook zo'n scene met Eeyore die een A heeft gemaakt van takjes en helemaal trots is.


ah op die fiets

Ik denk dat ik 'm had gekozen, omdat ik er het volgende bij denk: als je iets probeert wat an sich al knap is, maakt het niet uit of het lukt of niet. Zo lang je jezelf maar blijft uitdagen en het blijft proberen. Het gaat om de poging.


dat is wel waar maar alsnog is t zo'n slecht gevoel al lukt t niet


O wauw, beetje sad van mij dat ik het dan nu pas zag. (Ik zag het btw al wel gisteren, maar had toen niet meer iets gepost 👀)

haha maakt niet uit, zolang KT t ziet


Promise me you'll always remember: you're braver than you believe and stronger than you seem and smarter than you think ~ Christopher Robin


uh en wat al breek ik die promise...
ik had dus totaal geen internet dus vandaar een wat late reactie(bedankt KPN)Lol, herkenbaar... Ziggo geeft ook veel problemen, maar KPN kan er ook zeker wat van af en toe.

geen idee, rondreis over de wereld maarja...Oké, leuk! Heb je hier al dingen voor bedacht? Wie neem je mee (kan ook niemand zijn)? Waar ga je heen? Hoe kom je aan het geld? (Ga hier eventueel voor werken o.i.d.) Maak je plannen. Maak het concreet!

dat is wel waar maar alsnog is t zo'n slecht gevoel al lukt t nietKlopt, maar ik geloof niet in eeuwig falen, dus uiteindelijk moet je het kunnen overwinnen. Heb ik deze al eens gepost? :
Can't undo my mistakes. All I can do is make more mistakes and hope the original one gets diluted ~ Eeyore

haha maakt niet uit, zolang KT t zietIk moest het ook maar eens in m'n handtekening gaan zetten.

uh en wat al breek ik die promise...Daar heb je alleen jezelf mee.
Oké, leuk! Heb je hier al dingen voor bedacht? Wie neem je mee (kan ook niemand zijn)? Waar ga je heen? Hoe kom je aan het geld? (Ga hier eventueel voor werken o.i.d.) Maak je plannen. Maak het concreet!

nou, ja en nee. ik heb erover nagedacht maar het is niet geheel een rondreis maar meer vrijwilligers werk in arme landen, maar dan ga je lezen en dan "vrijwilligerswerk", waarbij je 1500 euro moet betalen om dit te doen....

Klopt, maar ik geloof niet in eeuwig falen, dus uiteindelijk moet je het kunnen overwinnen. Heb ik deze al eens gepost? :Can't undo my mistakes. All I can do is make more mistakes and hope the original one gets diluted ~ Eeyore


nee, of misschien wel maar een soortgelijke quote ken ik wel maarja, soms makkelijker gezegd dan gedaan


Ik moest het ook maar eens in m'n handtekening gaan zetten.


ik zie dat je dat heb gedaan lol.
...en dan "vrijwilligerswerk", waarbij je 1500 euro moet betalen om dit te doen....Hmmm, dat is lekker. Wil je helpen, moet je 1500 euro betalen. Is er niet iets anders waarbij je vrijwilligerswerk kan doen wat niet zo ontiegelijk veel geld kost?

soms makkelijker gezegd dan gedaanDas meestal zo helaas. Toch is fouten maken op zich niet moeilijk, want mensen maken nu eenmaal fouten. Daar hoef je helemaal je best niet voor te doen :)

ik zie dat je dat heb gedaan lol.Jaja
Hmmm, dat is lekker. Wil je helpen, moet je 1500 euro betalen. Is er niet iets anders waarbij je vrijwilligerswerk kan doen wat niet zo ontiegelijk veel geld kost?

ja en nee, tuurlijk kan je in nederland vrijwillig meer doen maar ik wil echt naar oost europa/afrika waar het echt erger is, waar je niet 1 op de 100 mensen die zo is maar 1 op 2 mensen, daarnaast wil ik dat gwn om meer van de wereld meteen te zien

Das meestal zo helaas. Toch is fouten maken op zich niet moeilijk, want mensen maken nu eenmaal fouten. Daar hoef je helemaal je best niet voor te doen :)


nee i know maar wil zo min mogelijk fouten maken en stel mezelf dan de hele tijd teleur als ik een fout maak

ik zie dat je dat heb gedaan lol.Jaja


nice, misschien nog een topic erover maken?😂
ja en nee, tuurlijk kan je in nederland vrijwillig meer doen maar ik wil echt naar oost europa/afrika waar het echt erger is, waar je niet 1 op de 100 mensen die zo is maar 1 op 2 mensen, daarnaast wil ik dat gwn om meer van de wereld meteen te zienDat snap ik wel hoor. Is er niet iets te combineren ofzo met een bepaald goed doel of een stage, waardoor je toch kan helpen, maar niet zo veel hoeft te betalen?

nee i know maar wil zo min mogelijk fouten maken en stel mezelf dan de hele tijd teleur als ik een fout maakBegrijpelijk, ik ben zelf een enorme perfectionist. Het helpt mij in ieder geval om die quote dan in m'n hoofd te zeggen. Juist door fouten te maken, leer ik dat dat oké is. Je stelt jezelf alleen teleur omdat je deze hoge eisen aan jezelf oplegt. Als je de eisen minder hoog maakt en er ruimte is voor fouten, stel je jezelf niet meer teleur (iig minder snel). Maar ja, krijg dat maar eens voor elkaar... Eigenlijk is echt het enige wat ik kan aanraden fouten maken en ondervinden dat de wereld niet vergaat.

nice, misschien nog een topic erover maken?😂Hmmm, dat gaat misschien net iets te ver voor mij, aangezien ze er waarschijnlijk toch niks aan kunnen veranderen.
Dat snap ik wel hoor. Is er niet iets te combineren ofzo met een bepaald goed doel of een stage, waardoor je toch kan helpen, maar niet zo veel hoeft te betalen?

is dat van stage niet dat je dan daar een opleiding voor moet doen, want dat doe ik dus niet echt


Begrijpelijk, ik ben zelf een enorme perfectionist. Het helpt mij in ieder geval om die quote dan in m'n hoofd te zeggen. Juist door fouten te maken, leer ik dat dat oké is. Je stelt jezelf alleen teleur omdat je deze hoge eisen aan jezelf oplegt. Als je de eisen minder hoog maakt en er ruimte is voor fouten, stel je jezelf niet meer teleur (iig minder snel). Maar ja, krijg dat maar eens voor elkaar... Eigenlijk is echt het enige wat ik kan aanraden fouten maken en ondervinden dat de wereld niet vergaat.


ja idk, tis zo moeilijk uit te leggen. in me hoofd gaat het dus dat wanneer ik het 1 keer fout doe ik het gewoon nooit zal kunnen...


Hmmm, dat gaat misschien net iets te ver voor mij, aangezien ze er waarschijnlijk toch niks aan kunnen veranderen.


snap ik hoor
Zat deze week iedere dag laat op school, dus ben ff wat minder actief geweest. Nu lekker een weekend met een open dag en f*cking veel huiswerk. JOEPIE. Het houdt ook nooit op.

is dat van stage niet dat je dan daar een opleiding voor moet doen, want dat doe ik dus niet echtIk heb een beetje zitten googelen en het is inderdaad prijzig. Het goedkoopste wat ik kon vinden was 40 euro per week (zie link), al heb ik niet super lang zitten googelen (sorry, niet super veel tijd, maar wou nu toch een reactie posten). Dus voor een paar weken is het prima te doen. Zeker als je bedenkt dat je later ook voor je eigen kost en inwoning moet betalen. Dat is dan ipv al het geld wat je thuis uit zou geven en vgm dan relatief goedkoop. Al woon je nu wss nog thuis, dus heb je die kosten niet. Echter heb je die later dus wel en dan is het zeker iets om nog eens te overwegen. (Als je langdurig wegblijft, kun je je huis ook verhuren, etc.) Dus ik denk echt niet dat het onmogelijk is hoor!

ja idk, tis zo moeilijk uit te leggen. in me hoofd gaat het dus dat wanneer ik het 1 keer fout doe ik het gewoon nooit zal kunnen...Tja, dat is een best pessimistische instelling. Je weet met je verstand wel dat dit niet klopt of zie je daar de logica ook niet van in?

Ik was even aan het nadenken of Pooh misschien nog iets wijs had te zeggen, daar kwam deze quote uit:
Rivers know this: there is no hurry. We shall get there some day ~ Narrator
Hoe ik hem nu interpreteer: Uiteindelijk lukt het ons. Uiteindelijk komen we er.

Strength doesn't come from what you can do. It comes from overcoming the things you once thought you couldn't ~ Pooh

Gr. Pin
Zat deze week iedere dag laat op school, dus ben ff wat minder actief geweest. Nu lekker een weekend met een open dag en f*cking veel huiswerk. JOEPIE. Het houdt ook nooit op.

ah top.... ik heb gelukkig stage

Ik heb een beetje zitten googelen en het is inderdaad prijzig. Het goedkoopste wat ik kon vinden was 40 euro per week (zie link), al heb ik niet super lang zitten googelen (sorry, niet super veel tijd, maar wou nu toch een reactie posten). Dus voor een paar weken is het prima te doen. Zeker als je bedenkt dat je later ook voor je eigen kost en inwoning moet betalen. Dat is dan ipv al het geld wat je thuis uit zou geven en vgm dan relatief goedkoop. Al woon je nu wss nog thuis, dus heb je die kosten niet. Echter heb je die later dus wel en dan is het zeker iets om nog eens te overwegen. (Als je langdurig wegblijft, kun je je huis ook verhuren, etc.) Dus ik denk echt niet dat het onmogelijk is hoor!


nee dat klopt maar het op dit moment is het zo duur en onmogelijk

Tja, dat is een best pessimistische instelling. Je weet met je verstand wel dat dit niet klopt of zie je daar de logica ook niet van in?


ja en nee ik weet dat het niet klopt maar wil niet aldoor falen enz


Ik was even aan het nadenken of Pooh misschien nog iets wijs had te zeggen, daar kwam deze quote uit:Rivers know this: there is no hurry. We shall get there some day ~ NarratorHoe ik hem nu interpreteer: Uiteindelijk lukt het ons. Uiteindelijk komen we er.


ja, ik zie t iets anders, doe alles stapje voor stapje

Strength doesn't come from what you can do. It comes from overcoming the things you once thought you couldn't ~ Pooh
Beste Ronald

kijk anders ff naar de site 113 miss kan dat je helpen en zo als je zelf zegt ik denk soms ook als zelfmoord maar dan denk ik dan breng ik zoveel mensen verdriet en het kan echt allemaal nog goed komen bekijk het positief en doe het alsjeblieft niet echt niet doen ik hoop dat je hier wat aan hebt


groeten anoniem1407
nee dat klopt maar het op dit moment is het zo duur en onmogelijkKlopt, dat lijkt me wel frustrerend. Aan de andere kant levert het je ook duidelijk een doel op.

ja, ik zie t iets anders, doe alles stapje voor stapjeDat is ook een mooie interpretatie.
Beste Ronald

kijk anders ff naar de site 113 miss kan dat je helpen en zo als je zelf zegt ik denk soms ook als zelfmoord maar dan denk ik dan breng ik zoveel mensen verdriet en het kan echt allemaal nog goed komen bekijk het positief en doe het alsjeblieft niet echt niet doen ik hoop dat je hier wat aan hebt


groeten anoniem1407


hey,

heb ik al meerdere keren geprobeerd maar het werkt niet bij mij...

Klopt, dat lijkt me wel frustrerend. Aan de andere kant levert het je ook duidelijk een doel op.

ja, maar is dat doel niet onmogelijk?
ja, maar is dat doel niet onmogelijk?Nee, natuurlijk niet! Die reizen bestaan toch niet voor niets? Er zijn dus genoeg mensen die daar interesse in tonen en daar aan mee kunnen doen! En nee, dat zijn niet alleen rijke mensen. Soms moet je er lang voor sparen en minimalistisch leven. Uiteindelijk krijg je het dan bij elkaar 🙂 Dat weet ik zeker!
ik weet het niet, ik bedoel dan heb ik nadat ik dat heb gedaan helemaal geen geld meer

Reageer