Vraag

Het gaat slecht met me

  • 3 July 2021
  • 1 reactie
  • 57 Bekeken

Badge

Beste iedereen, 

de laatste 2/3 weken gaat het niet al te best met me. Ik heb nog een stomme toetsweek voor de deur en daar heb ik geen zin in. Ook met vrienden, mijn toenmalige ‘beste’ vriendin heeft mij crush zowat ‘afgepakt’. Terwijl ze wist dat ik hem leuk vind. Verder ben ik laatste tijd veel alleen, niemand kan ineens meer afspreken. Ik trek het niet meer, mijn leven was eerst zo anders, ik ging elk weekend afspreken, uit etc. En nu heb ik in 3 weken tijd 2x afgesproken, 1x was heel kort ook nog.  Ik denk gewoon aan de tijd van toen en nu is dat niet meer, ik loop hier zo tegen aan en word er gewoon verdrietig van als ik er aan denk. Nu heb ik ook alleen maar in mijn gedachte dat dit een stomme zomer wordt. Ik probeer positief te zijn maar door alles dat nu zo opstapelt over mijn crush, beste vriendin, andere vrienden, school, thuis ik heb van alles wel wat. Het maakt me gewoon ziek. Heeft iemand tips? 


1 reactie

Reputatie 3
Badge

Ik begrijp dat het naar voor je is.

Probeer misschien een lijstje te maken voor leuke dingen die je kunt doen.(voor bijvoorbeeld in de vakantie.)

Suc6🍀

Reageer