Skip to main content

Bedankt voor jullie steun allemaal jullie hebben me echt door een schijt tijd geholpen echt enorm goed

maar ik wil toch wat vertellen op school wil een jongen met me vechten maar dat wil ik helemaal niet

ontwijken heeft geen zin             ben der een beetje bang voor

Hey! Nou, een dreiging met geweld mag je gerust melden bij school. Dat is behoorlijk bedreigend en dat mag gewoon niet.  Dat je dat meldt heeft niks met snitchen ofzo te maken maar met je eigen veiligheid. Neem in ieder geval iemand in vertrouwen en hopelijk komt het niet zo ver. Waarom wil hij dat eigenlijk? Heeft ie nog nooit gehoord van praten of iets uit praten? Probeer in ieder geval dit met iemand te delen.  Sterkte ermee!

Liefs Tover xxx

Heyy,

Zou dit zeker melden bij je school want dit zijn gewoon bedreigingen en dat is niet oké. Weet je ook wat de reden is waarom hij dit wilt? Zou er echt over praten met iemand van je school die je vertrouwd want dit is niet goed en dat je het meldt heeft idd niks met snitchen te maken want je doet dit voor je eigen veiligheid want je moet voorkomen dat dit uit de hand gaat lopen.

Sterkte!

Liefs, ItsJustMe <3

@Tover01 en @ItsJustMe 

omdat ik volgens hem voorkroop in de kantine ( voor een broodje kroket ofzo) bij de kassa  Bedankt voor de steun

Reageer