het gaat nog niet beter.

  • 19 March 2019
  • 4 reacties
  • 64 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Het is nu een tijdje terug dat ik hier ben geweest. Een half jaar ongeveer. Ik had gehoopt met om er niet over te praten dat het zal helpen. Maar ook dat helpt niet. Ik heb mezelf in een half jaar heel veel pijn gedaan. Dat vind ik niet eens erg maar Ik heb andere mensen pijn gedaan., heel erg veel pijn. Ik wil dat dit stopt, maar hoe ? Ik weet hetnu echt niet meer. Het gevoeldat je niet goed genoeg bent. Het stemmetje dat je elke dag elke minuut hoort dat je geluk niet verdient. Dat je deze liefde niet verdient. Dat je het niet waard bent. Elke dag het gevecht met mijn gedachtes. K slaap niet meer. K doe mezelf en andere pijn. Ben bang dat ik dit niet lang meer vol hou. Wat ik wel wil, omdat ik weet dat er wel mensen zijn die van me houden.

met veel verdrietige groetjes,
kusjes
Stars!

4 reacties

Hey, Stars,

Misschien is het beter om dit onder je oude topics te zetten, want nu heb ik geen idee waar je het over hebt. Als je je oude topic update met een reactie van jezelf, snappen mensen het.

Je kunt naar de huiswerk gaan, of naar de KT zelf bellen die je weer kunt doorverwijzen. Verder zou ik wachten op meer reacties.

Groetjes,
Een Persoon Zonder Naam
hey1! bedankt voor je reactie. Maar hoe zet ik hem bij mn oude topics kan het niet vinden.
Onnodige quote verwijderd door De Kindertelefoon

Je kan op je profiel klikken op topics en dan kun je hem daaronder zetten.
Hi Sha

Wat jammer om te horen dat het nog steeds niet beter met je gaat. Niet fijn dat je zoveel pijn voelt 😐

Best een naar stemmetje, dat beweert dat jij geen geluk verdient. Het lijkt me lastig om via het forum bij je door te dringen, aangezien dat stemmetje erg aanwezig kan zijn, maar ondanks dat volgt hier een poging.

Het gebeurt dat anderen gekwetst raken door een situatie waar jij mee in verzeild bent. Dat betekent echter niet dat jij de oorzaak bent van hun pijn. Ook als jij op dat eigenste moment misschien niet zo helder of verstandig gehandeld hebt, kwam dat hoogstwaarschijnlijk door omstandigheden, bijvoorbeeld moeilijkheden waar je reeds mee dealde. Vaak wordt je gedrag bepaald door wat er op dat moment in je omgaat, en kon je niet anders dan reageren zoals je dat in bepaalde situaties gedaan hebt.

Hoewel het voor sommigen aanvoelt als een coping mechanisme, verzacht pijn die je jezelf aandoet, de pijn van anderen niet. Wanneer je het moeilijk hebt met jezelf, wordt het vaak lastig om er te kunnen zijn voor anderen.

Zijn er specifieke dingen gebeurd die je graag kwijt wilt? Dat kan uiteraard hier. Als je liever een privégesprek hebt met een vrijwilliger, kan je terecht bij de KinderTelefoon. Daar wordt naar je geluisterd, en krijg je vast een hoop nuttig advies mee.

Groetjes
Kenshin

Reageer