Vraag

Het gaat niet zo goed met mij

  • 17 February 2022
  • 2 reacties
  • 54 Bekeken

Reputatie 2
Badge +2

Heyy guys

Het gaat niet goed met mij sinds het uit is met me ex nou eigenlijk daarvoor ging het al niet goed ik heb stemmen in me hoofd die zeggen dat ik mezelf moet ophangen of ze zeggen ga weer snijden een paar krasjes is toch niet erg maar ik weet dat als ik nu weer ga snijden ik er verslaafd aan ga raken en maakt niet wat er op die dag gebeurd de stemmen maken wel een reden om te snijden ik heb ook erg veel last van zoning out dan luister ik naar de stemmen of denk ik aan me ex of aan de mensen die ik mis of dan krijg ik flash backs van de dingen die in het verleden zijn gebeurd

ik vroeg me af weten jullie hoe je hier weer uit kan komen of hoe ik de stemmen kan dempen


2 reacties

Reputatie 1
Badge

Als ik jou was zou ik er met vrienden over praten of met je docent of met je therapeut of met iemand anders die je belangrijk vind in je leven ik heb die stemmen ook maar ik negeer het gewoon dat zou ook nog kunnen werken 

Reputatie 6
Badge +4

Hoi!

We lezen dat je in een lastige situatie zit. Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren.

Sterkte!

 

Groeten, Britta van de Kindertelefoon

Reageer