Skip to main content
Vraag

Het gaat niet goed, paniekaanval, dood willen

• July 26, 2026
  • 2 reacties
  • 93 Bekeken

Hoi,

Het gaat al een tijdje echt slecht ik haat mezelf enorm en ben onzeker over alles, voel me een kut vriendin naar vrienden en weet zeker dat ze het gewoon niet meer fijn vinden met mij, mn sh loopt steeds meer uit de hand en ik wil er eigenlijk liever gewoon niet meer zijn, ik heb van veel dingen spijt en wou gewoon dat alles anders was gelopen. Het is nog nooit echt 'normaal normaal' gegaan in mn leven en dat is allemaal mijn schuld en kan er niet meer tegen.Op het moment heb ik weer een paniekaanval en weet niet meer wat ik moet doen en de drang is super erg nu om dood te willen. Ik weet het echt niet meer 😓

2 reacties

Marieke
Forum|alt.badge.img+8
  • Kindertelefoon
  • July 26, 2026

Hoi ​@Cupcake ,

Je vertelt dat je een paniekaanval hebt en dat je dood wilt. Wat naar om te horen dat je je zo voelt! Ik wil je even laten weten dat je er niet alleen voor staat. Je kunt met De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren. Ook kan je voor hulp of ondersteuning contact opnemen met 113 Zelfmoordpreventie: bellen via 113 (of 0800-0113), of chatten via www.113.nl.  Zij zijn 24 uur per dag bereikbaar via telefoon en chat.

In Vlaanderen is er ook een hulplijn waar je kunt bellen, chatten en e-mailen. Zij zijn te bereiken via De Zelfmoordlijn 1813. Ook zij zijn dag en nacht bereikbaar.

Hopelijk krijg je nog veel andere reacties. In elk geval heel goed van je dat je hier bent gekomen om erover te vertellen!

Veel sterkte,

groetjes van Marieke / De Kindertelefoon

Boterbloempjee
Forum|alt.badge.img+10

Hoi ​@Cupcake ,

Wat ontzettend naar zeg😞 kun je er wel met iemand over praten die je vertrouwd? Hebben je vrienden laten merken dat ze het niet meer fijn vinden of is het iets wat je zelf denkt en bang voor bent? Wat rot van je sh, het kan vaak helpen om je op een positieve manier te uiten bijvoorbeeld met schrijven ( hier dingen kwijt kunnen) / creatief, buiten zijn etc. Of als de drang hoog is om een elastiekje om je pols te doen en die laten knappen, een ijsblokje in je mond doen zodat je hoofd reset zegmaar. Ik snap dat het nu lastig te zien is maar er is echt licht aan het eind van de tunnel. Er zijn altijd mensen die om je geven en je echt niet kwijt willen. Ik hoop dat je hier iets aan hebt en het snel wat beter gaat ♥️ 

Dikke knuffel🫂