Skip to main content

Het gaat niet goed met mij laatste tijd

• November 4, 2025
  • 1 reactie
  • 17 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hey allemaal!

Ik ben een quiet en weird kid in de klas en meeste vinden me prima soms gaat een groepje meiden of jongens (voornamelijk oudere jaren) iets irritants tegen mij doen, maar over algemeen boeit niemand het dat ik er ben, maar dat betekent ook dat ik dus geen vrienden heb en ik voel me laatste tijd steeds eenzamer.

Ik ben lelijk en dat komt door mijn outfits en haar, want ik ben letterlijk chopped en ik zou het graag willen veranderen , want dit zijn mogelijke uitkomsten volgens mijn brein:

1. Je verandert niet: Je blijft die quiet weird kid en niks verandert.
  2. Je verandert wel: Iedereen kijkt je raar aan want je ziet heel anders uit, maar ik ben nog steeds hetzelfde quiet en weird kid. Ik ben bang dat ze dan van me verwachten dat ik ineens anders ben ofzo en het lijkt me raar om quiet en weird te zijn, maar tegelijkertijd niet chopped eruitzien.

Ik ben al 14 en iedereen om mij heen begint al zich anders te kleden en  gewoon ja andere kleren (baggy jeans etc) en ik helemaal niet. Ik draag nog steeds gewoon een gewone broek en een hoodie daarop en een chopped kapsel.

1 reactie

Tover01
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • November 5, 2025

Hey! Als je wilt veranderen uit jezelf is dat prima natuurlijk. Maar veranderen omdat anderen dat jou opleggen of omdat je dat zo voelt lijkt mij minder goed. Dan ga je misschien acteren en jezelf opzij zetten. Doe dat nooit om andere mensen te plezieren. Als jij zelf een andere stijl wilt kies dan altijd iets dat echt van jou is en bij je past. Nooit iets dan anderen van je verwachten. Wees vooral lekker jouzelf. Er lopen al genoeg kids met anderen mee op deze planeet 😉 en er is trouwens niks mis met hoe jij nu bent vind ik. Ik ben ook mezelf (jongen, o.a. langer haar, korte broek of rok) en ook bij mij levert dat soms comments op maar laat ze lekker xD. Als je pas "vrienden" krijgt omdat je veranderd door hun zijn het geen echte vrienden.  Vrienden maakt het niet uit hoe jij er bij loopt of bent. Je kunt miss ook bij een vereniging of sport gaan om vrienden en geestverwanten te ontmoeten. Heb ik gedaan (bij Scouting gegaan in mijn geval) en dat was het beste dat ik ooit deed 😍 ik hoop dat ik je een beetje help zo. 

Liefs, Tover xxxx