Vraag

het gaat niet goed met mij

  • 10 February 2022
  • 1 reactie
  • 30 Bekeken

Reputatie 2
Badge +2

Heyy guys 

Ik zit al een tijdje heel erg met mezelf in de knoop ook heb ik heel erg zm gedachten ik ben er eigelijk nog alleen omdat ik de mensen van wie ik hou geen pijn wil doen en omdat ik me moeder heb beloofd het niet te doen maar goed ook heb ik het me crush beloofd en die is uit me leven dus jaa ik heb het me bestie en me vriendje beloofd dus eigelijk doe ik het alleen nog voor hun drie ik ben nu 6 weken clean van sh maar ik trek het niet elke avond als ik in bed lig wil ik snijden ik heb me spullen expres bij me vader gelaten omdat ik wist dat er een moeilijke tijd aan kwam maar ik weet genoeg messen in me moeder z,n huis dus zo moeilijk is het niet maar de gedachtens worden met de dag erger en de drang ook

ik heb laast een quote gelezen daar stond in quotes is a war you win or you die ik sta op het punt om in te storten en dood te gaan maar aan de andere kant heb ik ook een stem die in me hoofd zeg nee je geeft niet op je bent niet zwak jij kan dit en je gaat dit winnen je komt hier wel weer uit maar jongens ik kan niet meer ik wil niet meer ik wil niet naar school omdat de ex van me vriendje me lastig valt (lees vorige topic) het liefst lig ik de hele dag in me bed 😩 

 

hebben jullie tips wat ik kan doen laat even weten 


1 reactie

Reputatie 7
Badge +17

Hoi ik kan geen oplossing geven maar wel meeleven. Wat zwaar voor je. Ik hoop dat je licht vind. Ik voel mij nu ook niet best maar jouw verhaal gaat veel verder. Ik weet niet wat ik kan zeggen ben er ook verdrietig van.  Ik wens je toch alle goede dingen en ik hoop dat het beter wordt!

Grtz en liefs Julian X.   

Ohja en ps bel echt een x met de Kindertelefoon. Zijn lieve mensen die je echt willen helpen.

 

 

 

Reageer