Vraag

het gaat niet goed met mij

  • 28 December 2021
  • 1 reactie
  • 54 Bekeken

Reputatie 2
Badge +2

Heyy 

Het gaat al een langere tijd niet goed met mij ik heb heel veel zm gedachtens en de drang van snijden is erg groot ookal ben ik 9 dagen clean ook verhonger ik mezelf en heb ik veel symtomen van anorexia (lees vorige topic) ik ben nog een groot verlies aan het verwerken  veel vrienden laten me in de steek of stab me in the bag you know ik weet niet wie ik kan vertrouwen en bij wie ik terecht kan mijn pschyoloog heeft ookal depressie bij me getecteerd maar ook die  gaat binnen kort stoppen ik krijg dan wel een nieuwe maar ik heb ontzettende trust issues 

Mijn vraag aan jullie is weten jullie wat ik kan doen en wat doen jullie als het niet goed gaat met jullie 


1 reactie

Haii

Wat ik altijd doe is muziek luisteren. Heb op youtube een playlist gemaakt voor momenten waarop ik me down voel, en dat helpt meestal wel. Soms kijk ik dan gewoon een film, of begin ik een boek te lezen (die ik dan soms in 1keer uit heb). 

Kun me misschien bij iemand van school terecht? (als de vakantie afgelopen is dan) Misschien kun je daar iemand zoeken waarmee je vertrouwen kunt opbouwen om op die manier altijd met iemand te kunnen praten. 

Wat ook kan helpen is je gevoelens uitschrijven. Ik heb een boekje waarin ik m’n gevoelens zet als ik ze met niemand kan delen, dat kunnen goeie en slechte zijn. Gewoon schrijven, om op die manier je gevoelens te uitten. Dat helpt wel echt.

Succes, you got this!

Reageer