Hey, het gaat de laatste tijd niet goed met me.
Vroeger had ik echt een leuk leven. Ik had vrienden, super leuke ouders, alles was helemaal zoals het normaal was. In Februari keek ik in de app berichten. Ik heb mijn vaders oude telefoonnummer gekregen en dus kan ik al zijn oude contacten zien. Ik ben er dus achtergekomen dat hij meerdere keren vreemd is gegaan, en het blijkt dus dat ik een halfzusje heb. Ik was zo erg geshockeerd dat het invloed op me had.
Langzamerhand verdwenen er ook “vrienden” uit mn leven. Geen contact meer helemaal niks. Ik heb ook ene vriendje en die begint langzamerhand ook weg te vagen. Hij is de enige persoon die ik nog in mijn leven heb.
Ik begin ook gewoon te beseffen wat ik eigenlijk op deze wereld doe. Ik ben zwaar irritant, lelijk, altijd chagrijnig en veel meer.
Ook met school word het me te zwaar. Ik heb alleen maar cijfers van 1-4 gehaald.. mijn ouders vindne mij ook een teleurstelling.
Ik ben dus vaak xhagrijnig en lig elke avond huilend in bed want ik weet niet wat ik met mijn leven moet. Mijn pa behandelt mijn ma ook als shit alsof ze een housemaid. Mijn moeder heeft geen vrijheid. Moet alles in het huis doen, mag niet werken, krijgt geen geld. Op een avond zag ik mijn moeder ook opgegevenmoment huilen in haar kamer. Dat maakt me kapot.
En ik heb nu niemand om op te steunen en ik lig dit nu huilend op bed te typen. Mijn innerchild denkt sws van “huh wat is er met jou gebeurd”. Ik heb echr de neiging om zelfmoord te plegen want niemand om me heen geeft om me. Ik heb niemand… en ik begin mezelf ook te snijden op mijn linker arm.
Wat moet ik nu met mezelf? En hoe kan ik ene van mijn aller belangrijkste personen terughalen, mijn vriendje. Hij is me alles en ik heb het zo erg verknalt….