Vraag

het gaat niet goed

  • 10 January 2024
  • 6 reacties
  • 126 Bekeken

Reputatie 5
Badge +3

het is lang geleden dat ik op het laatst of dit forum zat sorry daar voor!

maar het gaat ff niet goed met mij.  ik voel me depresd en gespannen ik heb vroeger veel problemen gehad met vrienden maken en mensen die ik vertrouwde hebben mij heel veel pijn gedaan. ik ben bang dat mijn nieuwe clasgenoten me ook gwn dumpen als ze klaar met me zijn. ook durf ik minder te eten. vroeger at ik gwn als ik er zin in had maar nu ben ik bang dat ik te veel eet en minder moet eten. ik heb het gevoel dat ik niet goed ben in mijn hobby waar ik als enige dingen blij van word. s’avonds lig ik te huilen in bed soms schreeuw ik ik kan er niks aan doen… ik ben nog maar 13 en ik wil zo graag weer een klein meisje worden zonder problemen. ik weet niet meer wat ik moet doen 


6 reacties

Reputatie 3
Badge

Gaat het inmiddels beter met je? 

Reputatie 5
Badge +3

eigenlijk niet het gaat steeds slechter mijn thuis situatie is niet echt goed op school ben ik nu al weer een vriendin kwijtgeraakt en het maakt mij heel erg verdrietig ook zijn er nog andere dingen al weet ik soms niet goed wat gelukkig krijg ik nu hulp bedankt voor het vragen ^^

Reputatie 3
Badge

hey lieve @anoniemia 

ik herken me wel een beetje in wat je voelt, dat heb ik zelf ook een beetje. wat voor mij heel erg heeft geholpen is gewoon een hele lange knuffel krijgen van iemand, en iemand hebben waartegen ik alles kan vertellen. dat hoeft niet perse je moeder of vader of vriend/vriendin te zijn, voor mij was het mijn favoriete docent. en je kunt altijd de kindertelefoon chatten of bellen. ik hoop dat het snel beter met je gaat <3

xoxo

@cookiemonster2009 

Reputatie 7
Badge +17

Hoi, veel sterkte daarmee! Ik hoop dat de hulp ook werkt en je verder brengt. Ga ervoor! 🙂

Groetjes liefs Tartan X

Reputatie 7
Badge +5

Hii!

Fijn dat je nu hulp krijgt! Ik hoop dat de hulp je verder gaat helpen en wil je veel sterkte wensen! Ik hoop dat je je snel wat beter gaat voelen!🙂

Liefs van ItsJustMe <3

Reputatie 3
Badge

Vervelend dat het eigenlijk niet echt beter gaat! Gelukkig krijg je nu wel hulp hopelijk krijg je daar de juiste ondersteuning die je nodig hebt 

Reageer