Vraag

het gaat niet goed

  • 25 August 2020
  • 1 reactie
  • 66 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

hey, het is alweer 4 maanden geleden dat ik een topic heb geplaatst.

 

het gaat eigenlijk best slecht…. mijn mentor die ik zo erg vertrouwde is weg van school. en men andere docent die ik vertrouwde is ook van school… en sinds die tijd gaat het super slecht. ik ben mezelf weer pijn gaan doen en alles verdwijnt weer. ik was blij maar nu gaat het weer slecht. ik heb geen idee wat ik moet doen….. ik ben bang weer te vertrouwen en dat soort dingen. 

ben uit de kast gekomen naar men vrienden als Non-binary. en bijna iedereen accsepteerde het. ik weet niet hoe ik het tegen men Familie moet zeggen maar dat komt nog wel. ik heb een powerpoint gemaakt met een uitleg voor mijn docenten. waar ook mijn nieuwe naam in staat. ik hoop dat ze het accsepteren.

mijn beste vriendin heeft voor mijn verjaardag een binder gekocht en die komt hopelijk deze week binnen, voordat ik weer naar school moet. ik denk dat dit het wel was, heeft iemand tips op mijn problemen?

 

 

xoxo me


1 reactie

Badge

Mis kan je nog contact opleggen met je oude docenten vertelen dat het niet goed gaat en dat je graag contact wil houden met ze en vertrouwen is heel moeilijk dat had ik ook je weet niet of iemand liegt of niet drm raad ik je aan om hier je problemen te typen of in de chat dan ben je anoniem als je het moeilijk hebt hoop dat je hier iets aan hebt succes <3

Groetjes-Maris :)

Reageer