het gaat mentaal niet meer goed.

  • 17 April 2023
  • 4 reacties
  • 105 Bekeken

Badge


 

Mijn excuses voor deze hele paragraaf aan informatie: 

 

 

Tja waar moet ik beginnen, Toen ik jonger was werd ik vaak fysiek mishandeld door m’n ouders en dat gebeurd nu soms nog steeds maar het boeit me niet zo veel meer ik voel de pijn niet eens meer, maar ja ik begon me echt down te voelen sinds ik 11 was ofzo en nu een paar jaar later ben ik echt gwn bij mijn breaking point en het verbaasd me ook niks als ik depressie heb, ik heb in bijna niks zin meer en ik ben eigenlijk gewoon waardeloos aangezien ik niks met me leven doe want ja wees maar eerlijk de hele dag alleen op je kamer zitten naar muziek luisteren en een beetje op discord praten is niet echt nuttigs en voegt niks toe aan deze samenleving, ik doe dus ook aan selfharm ** 

maar dat blijft ook niet voor altijd leuk, nu iets waar ik spijt van heb ik doe graag andere mensen en dieren pijn want de jongere ik dacht dus door me ouders “Yo geweld moet dus iets normaals zijn of niet?l “ **

ik probeer dit wil te stoppen maar het lukt mij gewoon niet, verder sla ik gwn klas genoten voor de lol of haal ik ze onderuit, nu we het toch over school hebben ik geef eigenlijk gwn op ik maak me huiswerk niet meer en ik vind het ook niet leuk om op school te zijn, ik sta voor veel vakken onvoldoende en ik ga gwn niet over ben ik bang, en dat brengt me bij mijn een na laatste onderwerp, ik heb ook zelfmoord gedachtes!**

en dan nu mijn laatste onderwerp, ik praat vaak tegen mezelf en dan zeg ik dingen zoals “je bent waardeloos, niemand mag je, waarom ben jij niet gewoon normaal” en ik kan er ook gewoon niet mee stoppen, ik praat ook tegen mezelf als of er een publiek meekijkt, het voelt voor mij soms ook alsof er iemand meekijkt, oh ja nog een laatste ding ik haat sociaal contact idk als ik het al gezegd had

 

ja dat was het dus nogmaals mijn excuses voor deze hele paragraaf aan informatie

 

nog een fijne en zakelijke dag natuurlijk :3

 

**De tekst is aangepast omdat deze in strijd was met forumregel 10. Plaats geen illegale, schadelijke, triggerende en/of choquerende (seksuele) inhoud of links op het forum.

 


4 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Heel erg kut dat je dit allemaal mee moet maken. Ik zou er echt aan denken om professionele hulp te zoeken. Vooral omdat je schrijft dat je nu ook andere mensen en dieren pijn doet. Dat is natuurlijk echt niet ok (maar dat weet je zelf ook wel natuurlijk). Hier ga je alleen niet uit komen ben ik bang.

Badge

Heel erg kut dat je dit allemaal mee moet maken. Ik zou er echt aan denken om professionele hulp te zoeken. Vooral omdat je schrijft dat je nu ook andere mensen en dieren pijn doet. Dat is natuurlijk echt niet ok (maar dat weet je zelf ook wel natuurlijk). Hier ga je alleen niet uit komen ben ik bang.

Ik wil wel professionele hulp maar ik ben bang dat me ouders me niet series gaan nemen, vgm heeft de huisarts wel zwijgplicht maar ik ben als nog bang dat mijn moeder er achter komt. Maar he als nog bedankt voor de hulp! 

Reputatie 5
Badge +2

Hoi @DeLegoFan ,

We lezen dat je in een lastige situatie zit. Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen.
Ook kan je voor hulp of ondersteuning contact opnemen met 113 Zelfmoordpreventie via www.113.nl.

 

Liefs,

Fem, De Kindertelefoon

 

Hey,

Wat erg! Zoals @tim16  al zegt zou het misschien handig zijn om professionele hulp te zoeken. Op deze site staat wat over zwijgplicht bij minderjarige: https://www.dekastanjehuisartsen.nl/uw-dossier/informatie-delen-ouders-voogd

Sterkte!

Link is aangepast, nu doet deze het wel.

Reageer