Skip to main content
Vraag

Het gaat helaas niet goed op school, ik word veel gepest

• July 1, 2026
  • 3 reacties
  • 30 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Het gaat helaas niet goed op school, ik word veel gepest en dat maakt me verdrietig. Ik presteer de laatste tijd ook veel slechter ook thuis gaat het niet goed. Mijn ouders hebben vaak ruzie en dat maakt me onzeker.  Mensen schelden me uit met ziektes en ze noemen me het buitenbeentje. Een mislukkeling. Ik begin steeds meer aan mezelf te twijfelen (ben ik wel goed genoeg) ik kan niet slapen en ben dus ook vaak moe, en ik voel me vaak eenzaam. Niemand wilt mijn vriend zijn. Mijn ouders hebben ruzie, dus ik heb ook geen steun.

Bedankt voor het luisteren naar mijn verhaal.

3 reacties

ghast
Forum|alt.badge.img+9
  • Topper
  • July 1, 2026

Wat naar zeg!

Waarom moeten mensen zo zijn? Mensen die pesten zijn onzeker en zoeken iemand anders om hun gevoelens op te uiten. Niet serieus nemen, zijn een stelletje onvolwassen kinderen. Je bent geen buitenbeentje of mislukkeling. Dat voel ik in de tekst. Je lijkt me iemand die om anderen zou geven en dat verdien je ook terug.

Zou je met je mentor kunnen praten of de zorgcoördinator zodat je steun vanuit de school kan krijgen en ze weten dat het speelt en ze je prestaties niet jou kwalijk nemen?

Verder kan je ook de Kindertelefoon bellen: https://kindertelefoon.nl/bellen.

Ik wens je super veel sterkte en ik hoop dat het snel beter gaat.

Liefs,

ghast

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • July 1, 2026

Hebben jullie zulke dingen ook 

vie
Forum|alt.badge.img+4
  • Vaak actief
  • July 1, 2026

hi ​@Iemand2,

wat naar zeg ik. ik wil mij aan sluiten bij wat ​@ghast heeft gezegd. ik heb het ook, ik stotter en dat vind ik zelf erg vervelend maar ik heb er therapie voor het gaat al wat beter. omdat ik stotter word ik vaak nagedaan, uitgescholden en ze slaan me. daardoor is school voor mij geen fijne plek om te zijn dus ik kan heel erg goed begrijpen met alle andere dingen bij jou dat je je er eenzaam voelt. ik wou je gewoon vertellen dat je er niet alleen voor staat en hier op het forum zullen wij er allemaal voor je zijn. en mag je zoveel delen als je wilt leuk of niet leuk.

veel liefs vie