Hoi!
Ik heb gisteren geschreven over een ongeluk met de rode licht en gelukkige hebben de reacties me geholpen, maar nog steeds voel ik veel stres en ik ben ook heel zenuwachtig voor morgen (vandaag was ik niet op school) Dankzij de reacties ben ik niet meer zenuwachtig voor wat de mensen gaan denken, maar ik ben heel zenuwachtig omdat ik me niet meer veilig voel in het verkeer.
Over algemeen ben ik gewoon onhandig in verkeer. Ooit bij een rotonde ben ik niet gestopt toen er een bus reed want ik had een hele slechte timing en ik dacht dat ik wel snel genoeg reed en toen meost dat bus remmen en de bestuurder zei tegen mij iets van: “Heb jij een kippekop ofzo” Ik snap dat hij boos was dus ik ben niet boos op die bestuurder.
Ik voel me dus gewoon niet veilig in het verkeer ik heb hele slechte timing ik denk door veel stres en dus adrenaline en adhd maakt het nog alleen erger. En doordat hele ongeluk heb ik nu een groot probleem want ik heb helemaal niet geleerd voor mijn toetsen en donderdag heb ik al een toets en volgende week 3 toetsen dus ik ben echt niet klaar voor die toetsen.
Ik heb nog een vraag naar diegene die het lezen: wat zou jou reactie zijn als je de bestuurder van een auto was in deze situatie (Als je niet wat er gebeurde dan kun je mijn vorige topic lezen) en zou je het me wel vergeven?