Skip to main content
Vraag

het gaat even echt niet goed.

• August 22, 2026
  • 0 reacties
  • 9 Bekeken

Forum|alt.badge.img+6

Het gaat even niet zo goed. En ik zou graag nu of gewoon gauw even naar het ziekenhuis te gaan voor een afspraak met de psychiater. Ik heb voor het eerst gepraat me5 mijn nieuwe mentor gewoon gevraagd van wat ze denkt dat het beste kan, ik vroeg of he5 een goed idee is om weer naar de school counselor te gaan. Ze zei dat ze het niet weet, maar het wel gaat regelen. 

ik heb ook bijna geen vrienden, nu wel weer even, maar meestal zit ik toch alleen. Niemand die echt naast me wil zitten in de les, he5 is altijd van wil je ergens anders zitten want ik wil naast mijn vriend of vriendin zitten. En dat doe ik dan ook, volgens mijn mentor is het omdat ik nie5 goed studeer ofzo dat ze echt iets aan me wil hebben, van als ze iets niet snappen en dat ik dan kan helpen. Maar dat ik wel, ze kunnen me altijd hulp vragen. Zelfs mijn mentor snapt het niet. En mijn oude vriendin A, wie me had veroordeeld was ook zo, ze zat liever naast een ander vriendin van mij en haar dan naast mij, ik was altijd als laatst gekozen en niemand die ech met me wil samenwerken. Ik snap het gewoon niet.

en ik wil gewoon zo graag naar huis, de heimwee wordt erger, iedereen zegt maar dat het minder wordt, legt dat maar eens uit dan, waarom voel me dan zoveel meer belabberd dan eerst? De reden is dat de heimwee erger is geworden, niks heimwee wordt minder. Kut plek, kut school, alles is kut.

therapie helpt me niks, ik heb te weinig therapie vind ik, echt iets van 2 uur in 1 maand of in de 2 maanden. Volgende afspraak is ergens in oktober. Kijk dan hoe lang ik zonder therapie zit. Het kan gewoon niet, maar mijn psycholoog had gezegd dat ik altijd een afspraak kan maken met de psychiater. Wil ik ook wel graag nu, alleen ik weet niet hoe ik dat mijn ouders vertel, zij denken da5 alles goed gaat namelijk. Maar het gaat niet. En mijn psychiater heeft me verteld dat medicijnen ook een optie, misschien kan ik het compenseren, misschien gaat he5 met medicijnen beter in verband met die weinig therapie.

ik weet gewoon niet hoe ik dit mijn ouders vraag, ik wil niet dat ze zich nog meer zorgen maken.

kortom, ik trek het dit allemaal erg slecht.

liefs, 

zeepsopje