Skip to main content
Vraag

Het gaat een stuk beter!! maar met vrienden..

• February 8, 2026
  • 1 reactie
  • 15 Bekeken

sanne
Forum|alt.badge.img+1

Hey mensjesss het gaaat de laatste tijd weer zo goed met mijj!!

Ik voel me een stuk energieker, ik heb geen episode gehad in een een week, ik ben ook als een week clean en ik heb mijn ouders er een beetje over verteld, en zo klaara gezet dat als er echt iets is dayt ik hulp kan krijgen!! :D

maar eht probleem nu is dat de laatste tijd, ik voel  me een beetje eenzaam. mijn vriendne willen nooit meer bellen, ( normaal belde we in de groepchat echt iedere dag)  we hebben 7 mensjes in de groepchat en ik snap dat je niet meer iedere dag wilt bellen, alsin mensen hebben ook hun eigen leven, maar als iedereen gewoon 2 weken alng niet wil bellen vind ik het een beetje apart snapje? ook andere mensne die niet in  die groepchat zitten appen de laatste tijd eigenlijk neit echt meer ofzo. ik weet niet echt wat ik er mee moet maarja.

tis een beetje jammer, oook niemand appt mij iegenlijk uit zichzelf,dus soms vraag ik hme ook af wat er zou gebeuren als ik gewoon niemand meer zou appen, kijken of ze mij nog zouden appen.

ja ik weet niet echt wat ik hiermee wil, ik wou m\het meer gewoon kwijt denkik, als je zou willen commenten zou dat fijn zijn, al het kritiek/ advies is fijn thxx <3

1 reactie

Boterbloempjee
Forum|alt.badge.img+10

Hi ​@sanne ,

Allereerst fijn dat het goed gaat! 😊 ik snap wel dat je eenzaam voelt als je nu minder contact hebt en jij steeds degene bent die contact zoekt. Zou het misschien voor jezelf fijn zijn als je dit bij ze aangeeft? Je kunt het dan gewoon vriendelijk zeggen en aangeven dat je het wel mist.  Dan weet je tenminste een beetje waar je aan toe bent.  Ik hoop dat je hier iets aan hebt en je toch weer contact wat meer terug krijgt 🙃

Liefs