Skip to main content

Hey iedereen,

Ik heb al eerder wat topics aangemaakt maar ik ga het toch nog is doen, de laatste paar topics is er gezegd zoek nieuwe mensen dus dat deed ik, maar na zoveel vechten en er alles aan doen voor echte goeie mensen in mn leven en alsnog niks krijgen is het wel aan zn einde nu. Niemand zou ooit van mij houden ik ben geen goed persoon ik ben te overcaring, overthink veel ben lelijk en dat is slecht. Mn leven is niet meer wat het eerst was ik ben nu zo alleen en doe alles alleen vecht alle gevechten in mn hoofd alleen ben dagen alleen, ga nooit afspreken en ben op school bijna altijd alleen, zelfs na alles wat ik heb geprobeerd en heb gedaan voor anderen ben ik nogsteeds alleen. Ik wil iemand iemand die echt van me houdt en om me geeft, me wel als eerst appt en vraagt hoe het met me gaat zonder dat ik het gesprek begin. Iemand die net zo diept van me kan houden als ik doe, iemand die echt is en niet fake in deze focked op generatie, maar als dit me zelfs niet lukt na alles blijf ik hoe ik nu ben. Alleen zonder iets waar ik ook maar een beetje plezier uit haal, altijd en elke dag moe, de hele dag tiktok kijken en soms mn best doen om mensen te vinden wetend dat het nooit zal lukken. Sommige mensen zijn nou gewoon voor altijd alleen en ik ben er 1 van, zonder iemand die van mij houdt:(

Dankjewel voor het lezen love naar jou en als je zou reageren zou dat geweldig zijn maar je moet alsnog als beloning een koekje hier---->🍪 <3

Lief, 

ik kan me ook goed herkennen in jouw situatie en ik wil je graag helpen. 

Zon situatie is echt heel erg shit want je voelt je zelfs al doe je je uiterste best, het voelt niet genoeg. Je moet weten dat het niet jouw fout is maar ook niet van de andere. Je hebt je mensen gewoon nog niet gevonden. Maar wat belangrijk is voordat je iemand anders liefhebt, moet je eerst jezelf leren liefhebben. Als je jezelf kan accepteren zullen andere dat ook. Je bent onzeker terwijl je dat niet hoeft te zijn.

Het klinkt misschien allemaal heel slijmerig maar je moet weten dat het uiteindelijk allemaal goed komt. Ik heb ooit gehoord dat de enige manier hoe je verliest in het leven, is door op te geven. Dus alsjeblieft, iedereen heeft zn dieptepunt nodig om zn hoogtepunt te behalen. Het komt goed.

Ik hoop dat ik je kon helpen en als er nog iets is dan kan je altijd met mij of iemand van het kinderforum praten.

liefs, otis

Hey! Ik heb geen golden tip of zo iets. Maar wel kan ik zeggen dat er zeker weten mensen zijn die meer bij jou passen zeg maar dan de  luitjes die je beschrijft.  Misschien kun je bij een club gaan, een vereniging of een hobbyclub waar ze dingen doen die jij interessant vind. Ik noem wat, Scouting, Nivon, IVN, WWF, etc etc.  Daar ontmoet je vast en zeker mensen waar je wél goed mee kunt praten, die echt in je geïnteresseerd zijn en die jou willen leren kennen en niet alleen je snap en zulke socials. Ik mag ze niet hebben van mn moeder en begrijp haar trouwens steeds beter als ik hoor wat sommigen er voor last van hebben. Maar het gaat om jou. Ik hoop dat je iets vindt om het allemaal weer een beetje leuk te vinden!!! 

Liefs Tover xxx

Reageer