Hey iedereen,
Ik heb al eerder wat topics aangemaakt maar ik ga het toch nog is doen, de laatste paar topics is er gezegd zoek nieuwe mensen dus dat deed ik, maar na zoveel vechten en er alles aan doen voor echte goeie mensen in mn leven en alsnog niks krijgen is het wel aan zn einde nu. Niemand zou ooit van mij houden ik ben geen goed persoon ik ben te overcaring, overthink veel ben lelijk en dat is slecht. Mn leven is niet meer wat het eerst was ik ben nu zo alleen en doe alles alleen vecht alle gevechten in mn hoofd alleen ben dagen alleen, ga nooit afspreken en ben op school bijna altijd alleen, zelfs na alles wat ik heb geprobeerd en heb gedaan voor anderen ben ik nogsteeds alleen. Ik wil iemand iemand die echt van me houdt en om me geeft, me wel als eerst appt en vraagt hoe het met me gaat zonder dat ik het gesprek begin. Iemand die net zo diept van me kan houden als ik doe, iemand die echt is en niet fake in deze focked op generatie, maar als dit me zelfs niet lukt na alles blijf ik hoe ik nu ben. Alleen zonder iets waar ik ook maar een beetje plezier uit haal, altijd en elke dag moe, de hele dag tiktok kijken en soms mn best doen om mensen te vinden wetend dat het nooit zal lukken. Sommige mensen zijn nou gewoon voor altijd alleen en ik ben er 1 van, zonder iemand die van mij houdt:(
Dankjewel voor het lezen love naar jou en als je zou reageren zou dat geweldig zijn maar je moet alsnog als beloning een koekje hier----> <3