Skip to main content

Hoii,

Het gaat niet meer... ik kan dit niet meer... het gaat niet  goed met mij. Ik probeer al een half uur de kindertelefoon te bereiken met de chat en bellen maar het lukt maar niet. Ik ben alleen thuis, heb ruzie met mijn moeder, ben bang dat @Een hulpvol meisje er niet meer is en dat dat mijn schuld is, ik heb iedereen pijn gedaan ook mijn vrienden op het forum, ik heb ook nog niet een heel belangrijke opdracht voor school niet af die vrijdag ingeleverd moet zijn, ik ben ziek, ben misselijk en de medicijnen voor ADHD werken niet goed, ik ga misschien stoppen met dit forum account. Ik lig nu huilend op de bank. Ik kan dit niet. Ik kan dit niet. Ik wil dit niet. Waarom gebeurt dit?!  Ik heb hulp nodig.. niemand ziet het! HET GAAT NIET GOED MET MIJ!:((((((( Kan iemand mij helpen????????????????????????????????????????

- Annoniem_meisje 

@annoniem_meisje 

Je heeft niemand pijn gedaan . Alleen je ouders hebben @Een hulpvol meisje pijn gedaan . Ik weet dat je heel verliefd bent op @Een hulpvol meisje en dat je haar niet kwijt wilt. Die stomme opdracht boeit niks@annoniem_meisje . Het gaat meer om hoe jij voelt.  Smeek je ouders om even thuis te blijven . Geen school . Even een pauze voor De Forum. Even de tijd om te ontspannen en rusten, want dat heb je nodig . Even rust . Geen stress, want dat heb je . Even een masker kopen en erop zetten. Even in bad of douchen.  Even een voetenbad maken . Lieve en Beste @annoniem_meisje . Ik snap helemaal van je verdriet . Ik heb een idee !!! Schrijf een gedicht over @Een hulpvol meisje en maak een topic over en dan neem een pauze . Ik zou ervoor zorgen dat @Een hulpvol meisje het ziet . Ga even ontspannen 

 

Emma

Lees alsjeblieft alles

Ik weet dat het veel is


Weer een moderator check!!! Ik word gekk 


Weer een moderator check!!! Ik word gekk 

Wat lief dat je hebt gereageerd! Ik begon al te denken met: geeft er dan niemand om mij?! Ik heb dit al een half uur geleden geplaatst... ik wil er nu echt mee stoppen! Maar toen zag ik dat jij hebt gereageerd alleen het nog door de check moet:D dus dank je!!! 

- Annoniem_meisje 


Hey, 

Hoe ik dit lees, is niks jouw schuld. Het is niet jouw schuld dat zij weg is, jij hebt haar juist geholpen. Ze houdt van je en zij is je dankbaar. Geef jezelf alsjeblieft niet de schuld. Soms werken die medicijnen eenmaal niet en een schoolopdracht kan je wel afmaken! Heb er vertrouwen in!

Groetjes, Sano07


Hey, 

Hoe ik dit lees, is niks jouw schuld. Het is niet jouw schuld dat zij weg is, jij hebt haar juist geholpen. Ze houdt van je en zij is je dankbaar. Geef jezelf alsjeblieft niet de schuld. Soms werken die medicijnen eenmaal niet en een schoolopdracht kan je wel afmaken! Heb er vertrouwen in!

Groetjes, Sano07

Wacht, is ze echt weg?!


Hey, 

Hoe ik dit lees, is niks jouw schuld. Het is niet jouw schuld dat zij weg is, jij hebt haar juist geholpen. Ze houdt van je en zij is je dankbaar. Geef jezelf alsjeblieft niet de schuld. Soms werken die medicijnen eenmaal niet en een schoolopdracht kan je wel afmaken! Heb er vertrouwen in!

Groetjes, Sano07

Dank je:))


Oké,

 

Het ding van leven is moeilijk. Maar waarom haat jij jezelf? Waarom denk je dat je alles fout hebt gedaan? Zijn het de moderators? Of toch dat regendruppeltje? Of is het dan dat haartje op je telefoon? Nee dus wat ik probeer te zeggen is dat je moet rusten. Denk niet dat elk druppeltje aan jouw ligt! Mensen die denken alleen na over wat ze kunnen doen in een paar dagen. Maar wat kan je doen in jaren of maanden? Denk erover na. Als je de opdracht niet afkrijgt dan geeft het niet. In het hele jaar heb je alles bij elkaar toch zoveel gedaan! Het leven is speciaal en je moet ervan genieten. Geloof mij er zijn zo veel mensen die van jou houden. Jou! Jij kan echt iets!


@Bazo 
Dank je wel:)


@Emmalove04 
Dank je wel:)) ik heb nog 2 reacties erop geplaatst maar die hebben een check:(


@Sano07 
Sorry ik had het verwoord, ik bedoelde het is niet jouw schuld ALS zij weg is, je hebt haar juist geholpen 

 


@annoniem_meisje Het gaat niet om de kleine dingen. (Dat zeg ik trouwens ook om mezelf een beetje te troosten met me geslachtsdeel😅)


Hey, 

Hoe ik dit lees, is niks jouw schuld. Het is niet jouw schuld dat zij weg is, jij hebt haar juist geholpen. Ze houdt van je en zij is je dankbaar. Geef jezelf alsjeblieft niet de schuld. Soms werken die medicijnen eenmaal niet en een schoolopdracht kan je wel afmaken! Heb er vertrouwen in!

Groetjes, Sano07

Wacht, is ze echt weg?!

Sorry ik had het verwoord, ik bedoelde het is niet jouw schuld ALS zij weg is, je hebt haar juist geholpen 

 

O sorry het spijt me, ik begreep het niet goed


Lieve schat

Jou is niks te verwijten ! Je bent een pareltje op dit forum en je helpt, bent sociaal, deelt je gevoel en je zit vol vragen net als ik en veel van ons. Je hart zit vol twijfel en je wilt het wel uitschreeuwen en ook voor anderen alles liefst mooi maken  :)  Je zegt dat je medicijnen niet goed werken, laat je helpen, geef dat aan bij de arts meiske want dat doet al zoveel met je !  En als je huilt beeld je dan onze handen in op je schouder of in je haar waar jij maar wilt om je te troosten en je terwijl je huilt ( huilen mag !) te zeggen hoeveel we van je houden en om je geven.  Ik wil je lieve woordjes in spreken en je tranen helpen opvangen.  Ik zou je liefst in je hoofd willen stoppen hoe fijn wij en ik het vinden dat jij bij ons blijft en hoe mooi jij als meisje bent !  En echt, laat je helpen ! Virtueel want in het echt kan ik het niet geef ik je een lange knuffel en  fluister in je oor “weet je wel hoe bijzonder je bent? “  en dan hoop ik dat je opknapt en sterk kan zijn en jezelf weer waardeert zoals   wij en ik je hier ook waarderen ! En dit geld ook voor  Een hulpvol meisje aan wie ik ook eens zulke woorden stuurde. Ik zou jullie de kracht gunnen :)

Lieverd je verdient het ! <3

Sanny xxxxx

 


Hoi ik sluit mij aan bij de prachtige woorden van Sanny. Blijf alsjeblieft bij ons ! 

Groetjes liefs Julian X 


Hoii,

Het gaat niet meer... ik kan dit niet meer... het gaat niet  goed met mij. Ik probeer al een half uur de kindertelefoon te bereiken met de chat en bellen maar het lukt maar niet. Ik ben alleen thuis, heb ruzie met mijn moeder, ben bang dat @Een hulpvol meisje er niet meer is en dat dat mijn schuld is, ik heb iedereen pijn gedaan ook mijn vrienden op het forum, ik heb ook nog niet een heel belangrijke opdracht voor school niet af die vrijdag ingeleverd moet zijn, ik ben ziek, ben misselijk en de medicijnen voor ADHD werken niet goed, ik ga misschien stoppen met dit forum account. Ik lig nu huilend op de bank. Ik kan dit niet. Ik kan dit niet. Ik wil dit niet. Waarom gebeurt dit?!  Ik heb hulp nodig.. niemand ziet het! HET GAAT NIET GOED MET MIJ!:((((((( Kan iemand mij helpen????????????????????????????????????????

- Annoniem_meisje 

Ik ben er nog. Ik lig elk uur wel te huilen !  Ik be er gwn klaar mee. Dat was letterlijk de laatste druppel.... oké, we kunnen wel vrienden zijn maar, je bent wel mijn ex. Dus ooit ga jij me ook weer leuk vinden. Misschien ik ook nog. Maar niemand weet.


@Een hulpvol meisje 

Ik weet zeker als @annoniem_meisje deze bericht bekeken heeft . Meteen blij wordt en opgelucht zou worden . 

Ga alsjeblieft niet weg . Je bent super belangrijk voor haar


Reageer