Skip to main content

Hoi,

Ben ik ben ik het wel waard? Het lijkt alsof niemand meer om mij geeft (behalve een paar mensen op het forum:)) maar ik vind alles op dit moment moeilijk.. ik wil mijn ADHD pillen niet meer slikken ondanks dat ze naar een lagere dosering zijn gegaan. Als ik met iemand over mijn problemen praat beginnen mensen steeds over zichzelf.. over hun problemen.. zelfs op het forum soms! Ik word er gek van!! Dit klinkt heel egoïstisch, maar ziet niemand dan dat het echt echt niet goed met mij gaat?!! Ik kreeg op school een paniekaanval.. een lerares vroeg of het met mij ging en ik zei dat ik gewoon moest plassen.. ik had het gevoel dat ik ging flauwvallen.. (is niet gebeurt) maar ik was wel aan 't huilen op de wc.…

Heb ik een depressie??

Het gaat ook alles behalve goed met mijn ADHD.. iedereen doet alsof het normaal is maar voor mij voelt het alsof ik 24/7 niet mezelf kan zijn, 10× zo hard moet oefenen als anderen enz. Maar ik heb ook in een boek over ADHD geleden dat mensen met ADHD sneller een depressie, eetstoornis enz. Krijgen..…

Sorry dat dit zo egoïstisch overkomt... ik weet dat andere (hier) ook echt hele moeilijkke problemen hebben...

- Annoniem_meisje 

Hoi,

Wat vervelend en lastig! Herkenbaar. Ik weet niet of je het doet, maar probeer je problemen echt bespreekbaar te maken met iemand uit je omgeving die je vertrouwd. En heb je hier al lang last van?

- Indy1234


Heyy @annoniem_meisje  Wat jammer dit te horen. Sorry als ik zo iemand ben. 😞. Leef je uit en vertel alles je hoeft niet bang te zijn want je bent een dappere meid. Gooi alles eruit wat je dwars zit daar is het forum voor. Doe ik ook en helpt enorm. Sorry. Ik weet niet zo goed hoe ik je verder kan helpen maar als ik het weet doe ik het. En @Indy1234 Goede tips.

Wilhelmavemela.


Hoii @wilhelmavemela en @Indy1234 ,

Voor @wilhelmavemela : nee jij bent zeker niet een van die mensen. Jij bent er juist eentje die mij helpt:) en dank je:)) 

Voor @Indy1234 : dank je wel!:) En ik heb er nu ongeveer een maand last van.. ik heb ook niet echt iemand waarmee ik het kan bespreken alleen het forum.. ik ben bang dat als ik het mijn ouders vertel ze me niet zullen geloven.. ze weten dat ik niet lekker in mijn vel zit maar ik heb het gevoel alsof het ze niet zoveel uitmaakt…

- Annoniem_meisje 


Heyy ik zou dus een topic: barstlos aanmaken en vertel alles wat je dwars zit. Gelukkig ik ben opgelucht dat ik dat niet ben. En graag gedaan.

Wilhelmavemela.


En aanvulling: misschien is het ook goed om te gaan slapen alles is namelijk heel vermoeiend.

Wilhelmavemela.


Hoi @annoniem_meisje  ahw dat is echt naar voor je.  Ik zal nu echt op jou antwoorden ! Je bent niet egoïstisch  en natuurlijk mag het nu helemaal over jou gaan  🙂 Dat is heel goed en fijn, en ik weet zeker dat iedereen je hier wil helpen.  Had die lerares dus niet door hoe het echt met je was ? Vertrouw je haar? dan kun je misschien haar morgen eens aanspreken en vertellen wat je hier verteld. het zal zo op kunnen luchten als je 1 op 1 met iemand kan praten over hoe je je nou eigenlijk écht voelt. Misschien kan zij je verder helpen of adviseren. In elk geval iemand die echt iets voor je kan betekenen. Het is echt fijn om je hart te luchten en je emotie te uiten. het lijkt misschien eng in het begin maar als het een goede lerares is staat ze voor je klaar.  Zou je dat kunnen ?  En  typ, zoals @wilhelmavemela  zegt, hier alles van je af als je wilt :)  Heel veel sterkte en  ik vind je  een topper hier !

Groetjes liefs Julian X


Hoi @wilhelmavemela ,

Vervelend om te horen. Ook lastig dat je denkt als je het je ouders verteld dat ze je niet geloven. Je zou ook op school met een docent kunnen praten die je vertrouwd of een coach vanuit school. Ik weet het is lastig om je problemen bespreekbaar te maken, maar als je ze bespreekbaar maakt kunnen andere je ook ondersteunen. Hou het in de gaten!

- Indy1234


Heel erg bedankt @Julian12 ! Maar ik ken die lerares niet goed.. ze liep daar gewoon ook rond. En ik heb ook geen andere leraar/lerares waarmee ik het erover kan hebben...

-  Annoniem_meisje 


Hoi @wilhelmavemela ,

Vervelend om te horen. Ook lastig dat je denkt als je het je ouders verteld dat ze je niet geloven. Je zou ook op school met een docent kunnen praten die je vertrouwd of een coach vanuit school. Ik weet het is lastig om je problemen bespreekbaar te maken, maar als je ze bespreekbaar maakt kunnen andere je ook ondersteunen. Hou het in de gaten!

- Indy1234

Huh hoezo moet ik met een docent praten? Bedoel je @annoniem_meisje ?

Wilhelmavemela.


Ik denk dat je gelijk hebt @wilhelmavemela Ik denk dat het een foutje was van @Indy1234 en dat ze eigenlijk mij wilden taggen.. 

- Annoniem_meisje 

 


Hoi @wilhelmavemela en @annoniem_meisje ,

Sorry, ik wilde inderdaad @annoniem_meisje taggen!

- Indy1234 


Hoi @annoniem_meisje   oh sorry dat wist ik niet. heb je ook geen andere persoon op school of bij je hobby ofzo waar je mee kan praten ? En anders de kindertelefoon eens bellen voor advies ? Het zou iig fijn zijn als je er ergens mee terecht kon 🙂 ik hoop het zo voor je.

Groetjes liefs Julian X


Hoi,

Ben ik ben ik het wel waard? Het lijkt alsof niemand meer om mij geeft (behalve een paar mensen op het forum:)) maar ik vind alles op dit moment moeilijk.. ik wil mijn ADHD pillen niet meer slikken ondanks dat ze naar een lagere dosering zijn gegaan. Als ik met iemand over mijn problemen praat beginnen mensen steeds over zichzelf.. over hun problemen.. zelfs op het forum soms! Ik word er gek van!! Dit klinkt heel egoïstisch, maar ziet niemand dan dat het echt echt niet goed met mij gaat?!! Ik kreeg op school een paniekaanval.. een lerares vroeg of het met mij ging en ik zei dat ik gewoon moest plassen.. ik had het gevoel dat ik ging flauwvallen.. (is niet gebeurt) maar ik was wel aan 't huilen op de wc.…

Heb ik een depressie??

Het gaat ook alles behalve goed met mijn ADHD.. iedereen doet alsof het normaal is maar voor mij voelt het alsof ik 24/7 niet mezelf kan zijn, 10× zo hard moet oefenen als anderen enz. Maar ik heb ook in een boek over ADHD geleden dat mensen met ADHD sneller een depressie, eetstoornis enz. Krijgen..…

Sorry dat dit zo egoïstisch overkomt... ik weet dat andere (hier) ook echt hele moeilijkke problemen hebben...

- Annoniem_meisje 

......... ik ben bang.. JIJ BENT HET WAARD SN JIJ BENT PERFECT, JIJ BENT MOOI, JIJ BENT LIEF , JIJ JJJ,,, JE BENTJEWN MN LEVEN, ik hou nog van jou<3 je bent alles voor me<3.... ben ik een van die personen?- ik- nvm... mr ik mis je zo te horen gaat het niet goed met je... ik ben bang dat je zm gaat plegen en doe dat niet!! Laat die buitenwereld maar je irriteren en zo maar hier zijn er kinderen en mense die ALTIJD VOOR JE KLAAR STAAN!! Vergeet dat niet ❤ i love you so much<3


Reageer