Vraag

het gaat absoluut niet goed.

  • 20 August 2020
  • 2 reacties
  • 93 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Beste medemensen,

 

hierbij wil ik jullie, mensen die ik niet ken, erop duiden dat het absoluut niet goed gaat.

ik heb veel ups and downs gehad de afgelopen jaren, met een paar flinke downs.

de afgelopen weken maar ik veel stappen op commutatief gebied.

daardoor denkt mijn omgeving (behandelaren, ouders etc.) dat het goed gaat.

 

echter is dit absoluut niet de waarheid. Ik doe er alles aan om mezelf pijn te doen, ook al heb ik geen kans, omdat die voorwerpen niet binnen handbereik zijn.

ik voel me erg suïcidaal en kan elk moment in tranen uitbarsten.

daarnaast zoek ik naar alle controle en veiligheid die ik kan vinden doormiddel van dwang, herinneringen en ‘fantasievriendjes en vijanden’.

 

ik weet alleen niet hoe ik dit anderen kan duidelijk maken. Ik heb in het verleden meerdere keren gehoord dat ik me aanstel of aandacht trek, of altijd weer iets anders zoek.

dit doet me tot de dag van vandaag pijn.

 

maar goed, weet iemand hoe ik mijn leven, gevoel (leegte, somberheid, enorm veel spanning en overprikkeling) op een wonderbaarlijke wijze kan beteren, of weet iemand hoe ik dit mensen op een manier kan vertellen waardoor ik niet als aandachtstrekker wordt gezien?

 

alvast bedankt,

 

sterrenmaan.


2 reacties

Badge

je stelt je absoluut niet aan!!!! heb je niet een psycholoog waar je mee kan praten? en als je jezelf pijn wil doen probeer dan gelijk te wisselen van gedachte en er niet aan proberen te denken. elke keer als je het lukt schrijf je dat op: deze dagen heb ik me niet pijn gedaan! Ik wil je graag helpen maar ik weet niet echt hoe.

maar zoek alstjeblieft hulp en als je gedachtes echt heftig worden kan je het beste 113 bellen die kunnen je helpen!! ik hoop dat ik je een beetje eb geholpen! groetjes diela:purple_heart:

Hallo Diela,

 

hartstikke bedankt voor je reactie!

ik doe mijn best, echt.

ik heb een psycholoog btw.

nouja ik moet gaan,

 

groetjes!

 

 

Reageer