Hey iedereen,
ik ben een meid van 17 en weet soms niet helemaal wat ik moet met mijn gevoelens.
iets meer als een jaar geleden heb ik mijzelf een keer gesneden, omdat ik hoopte dat dit helpte. Het was geen heftig snijden een paar krasjes, maar dat beetje pijn hielp me toch wel. Alleen de littekens vond ik minder. Dit is ook de reden waarom ik ben gestopt. (Ben namelijk 1x ermee gezien en heel veel gezeik gehad)
ik heb me een tijd toen beetje rot gevoeld, ik heb ook een gegeneraliseerde angststoornis dus dit kan een rol spelen.
nu ging eindelijk in september oktober alles een beetje beter. Voelde me weer goed heb leuke vriendinnen gemaakt. Totdat ik op 31 oktober in 1x het nieuws kreeg dat Kacper Przybylski (kastiop) was komen te overlijden door een psychose/ zelfdoding. Dit heeft op een 1 of andere manier zo’n grote impact op mij gehad dat ik er me soms gewoon voor kan schamen.
wie blijft er nou 2 maanden janken om een youtuber die die nog geen eens kenden. Maar back to my story. Ik heb niet meer aan self harm gedaan maar wel gewoon nergens meer zin in gehad en het liefst in bed liggen. Ik krijg mezelf wel gewoon uit bed voor de online lessen maar daarna kruip ik het liefst terug.
ik heb zelf niet het gevoel dat ik hulp nodig heb of een depressie heb, want ik zie al die mensen die dan niet douchen, zich niet aankleden en hele dag in bed liggen. Enige waar ik echt last van heb is gewoon savonds te veel overthinking waardoor ik moet huilen en overdag gewoon niet overal zin in hebben.
misschien een kleine toevoeging met het kastiop vooral voor de mensen die me aanstellers vinden:
t zit zo. Ik kan gewoon er niet bij hoe die jongen zich heeft gevoeld de afgelopen dagen en het moment waarop hij verdronk. Hoeveel verdriet hij had en nu zijn moeder en andere familie heeft. Het feit dat hij nu in een kist onder de grond ligt en alleen maar bot overblijft. En gewoon het feit dat we zijn verhaal niet weten. Wie weet was het wel een psychose en helemaal niet zijn eigen keus.
ik weet dus op het moment niet helemaal wat ik met mijn gevoelens en alles moet.
miss dat mensen hier feedback willen geven en wat tips.