het allerheftigste wat ik ooit heb mee gemaakt

  • 20 December 2020
  • 2 reacties
  • 273 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

toen ik 7 jaar was heb ik echt iets mega heftigs meegemaakt wat echt verkeerd voor mij had kunnen aflopen maar uiteindelijk verkeerd is afgelopen voor me knuffel. het begon eigenlijk al als een aparte vakantie dag voor mij omdat ze thuis aan het verbouwen waren werd ik al vroeg wakker van het boren en timmeren van wat bouwvakkers. mijn moeder had gezegd omdat het zo warm was en eigenlijk niet te doen was in de woonkamer dat ik buiten mocht zwemmen. dus mijn moeder had me bikini al klaar gelegd smeerde me snel in met zonnebrand en verlegen ging ik achter haar aan op de trap. buiten ontbeten wat ik me nog kon herinneren en daarna direct het zwembad ingedoken tot de middag toen gingen ze bezig in de achtertuin. dus ging ik maar nog helemaal nat naar de voorkant van het huis normaal lig ik op de oprijlaan van ons huis maar dat kon toen ook niet dat stond vol met busjes. dus ik ging maar op de straat liggen het is toch een rustige straat dus er komt toch geen auto of fiets aan. me knuffel en bril had ik een meter van me afgelegd want die mochten niet nat worden eerst nog even opdrogen dacht ik toen. ik lag net een kwartiertje daar toen hoorde ik het geluid van een vrachtwagen en die kwam behoorlijk dicht al naar mij toe maar ik schrok er een beetje wakker. hij week iets voor mij uit omdat hij mij had zien liggen alleen mijn knuffel en bril zag die niet liggen en is er zo over heen gereden ik draaide me om en zag zo de eerste band over me bril en knuffel heen rijden. ik gilde het uit me bril en knuffel waren kapot snel rende ik naar die band ik heb zowat een kwartier tegen die band aan zitten trappen. tot mijn moeder aankwam gerend van binnen ze had me horen gillen en was toch benieuwd wat er aan de hand was. op dat moment zag ze me badhanddoek liggen onder de vrachtwagen en ze dacht nee he het zal toch niet. dus snel rent ze om die vrachtwagen heen gelukkig lag ik er niet onder maar me knuffel en bril waren wel kapot. mijn moeder trok me ook weg bij die band vandaan en zij rustig maar het komt wel goed. vervolgens trok ik me zelf los en ben ik een uur op me buik gaan liggen krijsen me knuffel was kapot en me bril na dat uur is me zus maar bij me komen liggen en heeft me zitten troosten. ik denk echt dat dit heftigste dag ooit voor mij is geweest wat ook nog heftiger had kunnen aflopen. want die vrachtwagen stond echt strak naast mij geparkeerd en had ook rustig over mij heen kunnen rijden.


2 reacties

Tjee heftig zeg.

Maar het is misschien ook niet zo slim om midden op een openbare weg te liggen.

Tjee heftig zeg.

Maar het is misschien ook niet zo slim om midden op een openbare weg te liggen.

Ik weet het maar ik was nog jong dus kende dat gevaar nog niet en zo vaak kwam er ook nooit geen auto bij ons in de straat. 

Reageer