Herkent iemand dit?

  • 7 April 2019
  • 2 reacties
  • 53 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi, sinds een paar dagen heb ik telkens 'aanvallen'. Ik wil dan zelfmoord plegen en zoek dan alle dingen op waarmee dat mogenlijk is. Ik zit dan helemaal in een andere wereld en raak helemaal in paniek. Ik ben dan een gevaar voor mezelf en ga op zoek naar mogenlijkheden zoals hoeveel bepaalde medicijnen enz. Het enige wat ik dan wil is dood. Ik ben kwaad op hetgene dat me tegenhoud. Ik weet niet wat het is maar ik snap niet waarom het me nog tegenhoud. Ik heb nu dagenlijks contact met 113 en blijf mezelf verwonden. Ik word dan helemaal gek en word helemaal overstuur. Het kan tot 3 uur achter elkaar aanhouden. Elke keer als ik er uit kom vind ik dat wonderlijk en hoop dat het de volgende keer wel lukt. Herkent iemand dit of heeft iemand tips?

Xx

2 reacties

Hey,

Het is in sws al goed dat je contact zoekt met 113! Blijf dat ook doen als je je zo voelt.

Is er een manier waardoor je uit die 'aanval' komt? Kan je misschien naar iemand toe gaan, een vriend of iemand anders die vertrouwt zodat je niet alleen bent? Dan is de kans wat kleiner dat je jezelf echt wat aan doet.

Ook kan het misschien handig zijn om een lijstje te maken met dingen die je tegenhouden om zelfmoord te plegen, als je dan zo in paniek bent kan je dat lezen en wordt je misschien op andere gedachten gebracht.

hopelijk kan je hier iets mee,
sterkte en houd vol!

liefs,
Xxjee
Hey,

wat vervelend dat je dit soort aanvallen hebt, heb je enig idee wat er voor zorgt dat je deze aanvallen krijgt? Als je de oorzaak weet kun je misschien voorkomen dat het nog vaker gebeurt.

Goed dat je contact hebt met 113, vooral blijven doen! Heb je er ook eens met mensen uit je omgeving over gepraat? Dit kan bijvoorbeeld met een vriend(in), familielid, mentor of huisarts, misschien kunnen zij je helpen wanneer je weer zo'n aanval hebt.

Sterkte!


Met vriendelijke groet,

Reageer