Skip to main content

Hallo 

Ik zat op Omegle omdat ik me verveelde. 

Maar toen kwam ik een leuke meid tegen. We hadden een leuk gesprek. Totdat ze begon over seksualiteit. Toen begon ze over een spelletje. 

En ik begon. En liet mijn geslachtsdeel zien SUPER STOM. En toen zei ze dat ze het op internet zou zetten. En nou weet ik ook niet of ik mijn gezicht perongeluk heb laten zien!!! 

Dus HELPPP wat kan ik doen????

Ken je dat meisje ergens van want die ziet er mij niet normaal ingesteld uit als die iemand profiteert om een naakt foto te sturen. 

Ik zou gewoon naar de meteen Gan dan zal ze ook niks meer durfden te doen. 


@Mila stas nee ik kwam haar tegen op Omegle. 

 


Wat is omegle?

Sory voor due Vraag Ik ben van België


@Mila stas een chat site 


Tja. Wat wil je er aan doen? Je kent haar niet, je kan  de tijd niet terugdraaien. Dusjaaaaa… niks aan te doen jongen.

Laat het een les zijn voor volgende keer. Laat niet zomaar je geslachtsdeel zien. En als je dat doet, doe het onherkenbaar!


Als je naar de politie gaat ik zou daar wel Vraagen voor een man en die zal dat bechrijpen en mochelijk wel maar goed uitlegen aan zijn haar collega en zoudeb die persoon proberen te traseren en op te pakken ik hoop echt dat je naar de politie ik weet niet hoe dit in nederland gaat maar in België ga je daar voor naar de politie en dat zou ik ook snel doen waarschijnlijk gaat ze nog geld vragen. 


Als je naar de politie gaat ik zou daar wel Vraagen voor een man en die zal dat bechrijpen en mochelijk wel maar goed uitlegen aan zijn haar collega en zoudeb die persoon proberen te traseren en op te pakken ik hoop echt dat je naar de politie ik weet niet hoe dit in nederland gaat maar in België ga je daar voor naar de politie en dat zou ik ook snel doen waarschijnlijk gaat ze nog geld vragen. 

Hoe sneller ze er bij zijn hoe meer kan en want je zo snel gereageerd hebt is et nog niet toelaat want waarschijnlijk zoekt ze/hij nog contact 


Reageer