Ik ben een meisje 14 jaar
Ik weet even niet bij welk onderwerp ik dit kan zetten dus ik doe gwn deze
Maar hier komt mijn vraag mijn vriendin en ik gaa vnv logeren maar wat voor “stoute” dingen kunnen wij doen bv drank. We hebben al drank en wiet gedaan heeft iemand nog opties ??
Bladzijde 1 / 1
Hoi,
Ik weet niet hoe je aan die wiet en drank bent gekomen maar daar zit niet voor niks een leeftijdgrens op.
Wees aub bewust dat het slecht is voor je ontwikkeling etc.
Ik heb niet echt een idee maar ik denk dat er genoeg ideeen staan op t internet, gewoon even googlen.
Veel plezier?
:?
,
Ik weet niet hoe je aan die wiet en drank bent gekomen maar daar zit niet voor niks een leeftijdgrens op.
Wees aub bewust dat het slecht is voor je ontwikkeling etc.
Ik heb niet echt een idee maar ik denk dat er genoeg ideeen staan op t internet, gewoon even googlen.
Veel plezier?
:?
,
Hoi !
Waarom wil je persé 'stoute' dingen doen ? Ik snap dat je misschien vanwege de puberteit wil gaan experimenteren , maar drugs gebruiken en alcohol drinken op je 14de is best wel al veel denk ik en daar hoef je geen andere dingen te gaan doen .
Als je wat geprikkeld wilt worden kan je eens een heel andere soort dingen proberen , zoals bv. bungeejumpen ;)
Groetjes , Lot
Waarom wil je persé 'stoute' dingen doen ? Ik snap dat je misschien vanwege de puberteit wil gaan experimenteren , maar drugs gebruiken en alcohol drinken op je 14de is best wel al veel denk ik en daar hoef je geen andere dingen te gaan doen .
Als je wat geprikkeld wilt worden kan je eens een heel andere soort dingen proberen , zoals bv. bungeejumpen ;)
Groetjes , Lot
Hoi,
NIX18? Dat is er niet voor niets...
Het lijkt mij een stuk verstandiger om het gewoon een beetje rustig te houden. Met een muziekje en wat snacks kun je het ook gewoon gezellig maken: sterker nog, zonder die dingen moet het ook best lukken. Aan elkaar heb je genoeg toch?
Gr. Pin
NIX18? Dat is er niet voor niets...
Het lijkt mij een stuk verstandiger om het gewoon een beetje rustig te houden. Met een muziekje en wat snacks kun je het ook gewoon gezellig maken: sterker nog, zonder die dingen moet het ook best lukken. Aan elkaar heb je genoeg toch?
Gr. Pin
ik heb geen idee of je dit nog ziet, maar lees mijn topic maar ff. dan weet je waarom het verstandig is om het niet te doen;)
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.