Vraag

HELPP naaktfoto's van mij gaan rond :(

  • 9 March 2020
  • 3 reacties
  • 187 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hey hallo,

Ja oke ik weet het ik ben dom dat ik foto's stuur, maar wist ik veel dat dit zou gebeuren iedereen maakt fouten. Het begon een tijdje geleden. De knapste jongen van school (vind ik) snapte mij en zei dat ik een lekkere kont heb en geile lippen. Toen snapte we nog een poosje en op een gegeven moment werd ik gewoon denk ik te veel verleid en stuurde ik foto's terug, want hij stuurde ook al foto's. Het zijn geen foto's met mijn gezicht, want dat heb ik nooit gestuurd en ook geen spiegelfoto's. Maar goed vandaag kwam een vriendin van me naar me toe op school en zei ze dat haar vriendje een naakt foto van me heeft. Toen vroeg ze van heb je dat gestuurd of niet. Dus ik ontkende alles, maar ze zag dat er iets niet klopte en heb ik het alsnog verteld. Ik heb de foto nog niet gezien en niemand heeft me nog over aangesproken, maar als ik door de school loop voel ik me zo erg aangekeken als maar kan. Dat voel ik wel en raakt me. Ik weet echt niet wat ik nu moet doen ik ben radeloos en als mijn ouders er achter komen hang ik (niet letterlijk). Zou iemand me alsjeblieft kunnen helpen, want ik weet het echt niet meer. Ik voel me zo alleen.

Xx Rishella


3 reacties

Leer van je fouten iig is je gesicht niet te zien blijf ontkennen spreek een vertrouwen persoon op school en leg hem of haar de situatie uit zodat de jongen erop kan aangesproken kan worden. Hij kan zelfs van school gestuurd worden

Hey Rishella

 

Zoals Sinan038 voorstelde, zou je naar een vertrouwenspersoon op school toe kunnen. Dit zou je mentor, een leraar of een leerlingenbegeleider kunnen zijn. School weet hoe om te gaan met dit soort situaties, en zal er in alle discretie voor zorgen dat je zo min mogelijk last krijgt met de foto’s.

 

Als het je eng lijkt om iemand hierover aan te spreken, zou je gerust kunnen mailen. 

 

Gr. Kenshin

Reputatie 3
Badge +2

ik heb dit dus ook gehad en het spijt me heel erg dat je dit moet meemaken

ik hoop dat je een oplossing vindt

Reageer