help, zit in een dip en wil mezelf pijn doen

  • 1 February 2024
  • 5 reacties
  • 98 Bekeken

Badge

Heyy,

ik ben ongeveer me hele leven een blinder geweets. Ik heb nooit me vader gekend tot ik in groep 7 zat. Ik ben ongeveer me hele leven gepest. En ik ben opgevoend door me beppe. En daarom zit ik nu in een dip en wil me zelf gaan snijden. Ik heb veel liefe reacties gehad dat ze wel mochten maar die dwarse gedachtes blijven altijd. Ik ben niet van het praten dus niemand weet het. Kan iemand me helpen?

 


5 reacties

Reputatie 4
Badge +3

Hii lieve @Indi  

 

Wat vervelend om te lezen dat je je zo voelt!! Probeer toch hulp te zoeken bij de huisarts of een vertrouwenspersoon. Ik hoop dat je jezelf snel weer wat blijer voelt. 
 

Je bent een topper ❤️❤️❤️

Reputatie 7
Badge +17

Vervelend zeg. Toch is er met iemand over praten het beste wat je kunt doen, ook al lijkt dat nu misschien moeilijk. Je kan ook altijd bellen met de Kindertelefoon.

Heel veel sterkte.

Reputatie 5
Badge +2

Hoi @Indi 

Heel goed van je dat je dit vertelt! Je zit in een nogal lastige situatie zien we. Onthoud dat je er niet alleen voor staat. Je kunt met De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren. Nogmaals heel goed van je dat je dit durft te vertellen!

Veel sterkte!

Fem, De Kindertelefoon

Reputatie 7
Badge +9

Hi alsjeblieft snij jezelf niet ik weet hoe het is ik ben ook gepest en ken mijzelf ook niet en snij mijzelf elke dag maar doe het niet denk aan je vrienden en aan je familie die je hebt die geven om je en ik ook en als je met iemand over wilt praten kan je altijd bij school gaan of bij je familie of vrienden vind nu best jammer dat we geen gegevens mogen uitwisselen anders had ik mij nummer gegeven zodat je mij kan appen want zit nu veel vrienden te helpen en als je nieuw bent zal je mij waarschijnlijk niet kennen want ben weet na paar maanden online geweest

Reputatie 6

Ga alsjeblieft niet aan sh beginnen, je kunt bijna niet meer stoppen als je het eenmaal doet. Misschien kun je er anoniem met iemand praten, met de KT bijvoorbeeld! Sterkte en het komt ooit weer goed!

Reageer