Vraag

HELP, zie het soms niet meer zitten

  • 28 May 2022
  • 2 reacties
  • 58 Bekeken

Reputatie 3
Badge +1

HELP ik hou het niet meer vol ben zo moe en denk als ik nu het raam uitspring zou ik dan rust hebben?? Soms zie ik het leven niet meer zitten ik ben zo moe van dat masker dat ik altijd draag ik lijk cool en vrolijk maar in werkelijkheid doet het echt wel pijn als mensen een sticker van je maken en er op zetten ik ben lelijk ik ben vroeger gepest geweest dus ja  ik heb nu vriendinnen maar die zijn alleen bevriend met mijn masker van vrolijk en cool ik moet dat masker ophouden want anders ben ik bang dat ze me in de steek laten soms dan wordt ik zo moe van dat masker en alles om me heen dat ik denk misscchien kan ik maar beter dood gaan ook al zijn er mensen om me heen die van mij houden 

het enigste dat ik wil is RUST ik ben zo moe tot nu toe is het mij altijd gelukt die gedachtes tegen te houden maar voor hoe lang nog???

iemand tips tegen die gedachtes???


2 reacties

Reputatie 3
Badge +2

Ik denk niet dat zelfmoord plegen ooit de goeie optie is, want je zou bijv je familie veel pijn doen. Maar als je hulp nodig hebt kun je ofc altijd op het forum komen

Reputatie 5
Badge +4

Hoi @Jennie , 

Wat rot dat je met die gedachtes zit. Knap dat je je gedachtes hier op het forum deelt. Mocht je je verhaal anoniem met iemand willen delen dan kun je ook elke dag van 11:00-21:00 De Kindertelefoon bellen of met ons chatten.  Ook kan je voor hulp of ondersteuning contact opnemen met 113 Zelfmoordpreventie via www.113.nl.

Veel sterkte!

Groetjes, JanneB van De Kindertelefoon

 

Reageer