Skip to main content
Vraag

Help wat moet ik doen

• October 12, 2025
  • 2 reacties
  • 30 Bekeken

Forum|alt.badge.img

hey,

mijn leven is nogal een puinhoop mn ouders mishandelen me emotoneel op school wordt ik gepest en buiten gesloten en ik weet het niet meer ik voel me echt rot. ik kan niet meer normaal eten ik moet het daarna meteen zelf uitspugen  want ja ik ben veel te dik ik week 56 kilo en ben maar 162 dus dat is niet normaal. ik sport ook 14 uur per weeek en ik wil nu gewoon niet meer ik wil weer beginnen met zelfbeschadiging net nu ik 103 dagen clean ben wat moet ik doen.

byeee

2 reacties

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • October 12, 2025

Wat goed dat je 103 dagen clean bent. Dat is echt iets om trots op te zijn. Het klinkt echt moeilijk met alles wat er gebeurt, maar je hoeft hier niet alleen doorheen te gaan. Praat met iemand die je vertrouwt, zoals een vriend(in), een leraar of iemand anders. 

xx liefs Wolf 🐺

Fleur_
Forum|alt.badge.img+3
  • De Kindertelefoon
  • October 12, 2025

Hi ​@Sophrietje ,

Wat vervelend dat het leven nu als een puinhoop voelt. Maar wat super knap dat je al 103 dagen geen zelfbeschadiging hebt gedaan en dat je hier nu over komt praten hier! 

Je zit in een nogal lastige situatie zien we. Onthoud dat je er niet alleen voor staat. Je kunt met De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren. Nogmaals heel goed van je dat je dit durft te vertellen!

Veel sterkte!

Groetjes,

Fleur

De Kindertelefoon