Skip to main content

Hey

ik heb mijn leven echt verpest.

ik ga volgend jaar naar een anderen school om een opleiding te volgen. En ik weet heel goed wat ik wil worden namelijk actrice en dan het lieft in een ander land dan Nederland. Maar ik durf het niet te zeggen tegen iemand ik heb het weleens tegen mijn moeder gezegd en die zei toen van ja dan moet je acteerlessen nemen en dat doe je niet. Maar ik wil dat juist graag want ik vind dat leuk. Maar het is dus zo de enigste acteerles die in de buurt zit zit iemand op die ik niet mag en zij mij ook niet er is gewoon teveel tussen ons gebeurd en dat is gewoon niet fijn om bij haar in de buurt te zijn. maar ja dat zeg ik ook niet tegen mijn moeder. 

 

Maar ik heb dus nu tegen iedereen gezegd van dat ik opleiding dierenartsassisten ga doen en dat ik me ga inschrijven bij die school. Zelf mijn school waar ik nu opzit weet dat. En ik wil dat dus echt niet want ik weet nu al dat dat mij super ongelukkig gaat maken. Maar ik weet eigenlijk ook al dat actrice in een ander land het niet gaat worden. 
 

En nu zit ik al 3 dagen te huilen daarover en ik kan niet meer normaal school doen. Ik voel me gewoon nutteloos en wil eigenlijk niet meer verder leven zo. 

Heey, wat vreselijk!! 

Maar zelfmoord is NOOIT een optie. Dus doe dat alsjeblieft NIET! Waarom zou je naar een school gaan die je helemaal niet leuk vind? Ik zou de waarheid vertellen tegen je moeder van dat je toch liever naar een andere school gaat. Anders zit ze te betalen voor iets wat haar kind helemaal niet leuk vind, en dat is een beetje geldverspilling. Zoek anders naar acteerlessen die je wel wilt volgen ook al liggen ze verder weg. Dan heb je er tenminste zin in. Het is nog niet te laat, dus zorg dat er verandering komt. Ik hoop dat ik je zo geholpen heb..

 


Reageer