Skip to main content

hoiiiiiiiii 😀

ik slaap vaak slecht en dat komt door engen gedachten val ik vaak niet in slaap ik ga ook niet naar school dus kan ik wel langer blijven liggen maar meestal lig ik pas om 23 uur of 24 uur te slapen om dat ik bang ben en dan denk ik te veel na over wat er wel niet in de nacht kan gebeuren zoals 

dingen waardoor ik soms niet kan slapen :

  1. inbrekers 
  2. monsters het klinkt raar maar ik kan er niets aan doen dat ik dat heb
  3. lichten uit het liefst slaap ik de helen nacht mat het licht aan 
  4. het boek de 3 biggetjes een keer pakte ik dat boek en toen viel de kast uit elkaar i weet het super raar he en nog een paar maar die wil ik liever gehijm houden groetjes mijn puppy fluffy en mij xox 😉😊

Hey ! Dat is lastig ja, en je kunt het niet zomaar weg denken. Misschien zijn slaap meditaties iets voor jou? op Youtube kun je ze vinden, ook in het NL. En speciaal voor kinderen en jongeren ook. Dan leg je je foon een stukje verderop op je nachtkastje bv en ga je die oefening mee doen.  En daarna kun je het misschien zelf, of je blijft nog een keer de oefening luisteren. Het voordeel  is dat je een stem hoort die heel gerust stellend is en dat je je concentreert daarop.  Ik hoop dat je er iets aan hebt!

Liefs Tover xxx


hoi ik heb echt alles ge probeert ook meditatsi het werkt wel maar niet goed genoeg om in slaap te vallen bedankt voor de tip 

xx van mij en puppy 🐶

 

Tekst aangepast door De Kindertelefoon ivm anonimiteit 


poeh… ik kan ook moeilijk in slaap komen, soms ook door inbrekers.

Ik neem soms voor het slapen slaaptabletjes in, dat helpt mij wel.  Maar dan schiet ik ineens overeind omdat ik dacht dat ik wat hoorde..

Kvind et ook heel lastig. maar ook ontspanning oefeningen kunnen helpen. zeg maar, 4 tellen in, 5 tellen uit.

of bewust met je tenen een voor een wiebelen. Dat helpt mij soms

 

Succes met in slaap vallen😴😘


heel erg bedankt ik schiet ook vaak miden in de nacht overijnd dat is niet fijn

xx L


Wat fijn is zijn zachte regen geluiden, oooooh zijn zo kalm geloof mij


ja dat vind ik ook fijn maar ik vind de wind geluiden of die van een auto echt niet leuk

😘xx L


Hoi hoi, kijk hier anders even of daar een tip voor jou bij zit 😉

https://nl.wikihow.com/Ontspannen-en-gaan-slapen

Groetjes liefs Tartan X 


hoi tartan 

fijnen tip ik hoop dat het werkt 😙

ik  hoop dat ik leker slaap 

 

XX lilou 😚😝😛


Reageer