Beantwoord

help verbergen littekens

  • 7 January 2020
  • 4 reacties
  • 306 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Heyy,

Ik heb mezelf gesneden en ik heb morgen gym... Hoe kan ik dit verbergen. En nee lange mouwen is niet mogelijk.

 

icon

Beste antwoord door Anonymous 7 January 2020, 05:36

Bekijk origineel

4 reacties

@Anoniem.175 

 

Hey, je zou er zo als ik doe make-up over kunnen doen of een plakker of een verband. Maar het beste is natuurlijk stoppen niet dat dat je nu gaat helpen met het verbergen van je wonden. Maar ik zeg het toch maar even.

grtj.

Hai,

Je band zweethandjes of dikkere armbandjes gebruiken. En als het er slechts een is, kan je ook het gewoon laten en als iemand er naar vraagt was het een kat ofzo. Meestal letten mensen er niet eens op. Geloof me maar. 
 

Als hij nog aan het genezen is doe dan geen make-up op de wond, daarvan kan hij gaan ontsteken. 
 

Xx me. 

Reputatie 1
Badge +1

Je zou ook een verbandje er omheen kunnen doen. Als iemand dan vraagt wat er is kun je zeggen dat je last had van je pols dus dat je er voor de stevigheid een verbandje omheen had gedaan.

Voordeel: Bedekt het helemaal

Nadeel: Het vast wel op dus mensen zullen er eerder iets over vragen

 

Ik zie dat je die gymles waarschijnlijk al hebt gehad maar misschien kan je het voor een volgende keer gebruiken als het nodig is. ZORG DAT DIE VOLGENDE KEER ER NIET KOMT!

 

Ik hoop je hiermee te kunnen helpen

Groetjes van Karel

Badge

Zelf heb ik dit probleem ook, ik zou inderdaad een verband eromheen doen of gewoon niet naar gym gaan.. misschien is dat een slecht voorbeeld maar ik ging wel een keer naar gym met littekens en heb niet echt meegedaan en m’n arm heel erg bedekt. Was echt niet fijn want ik was echt bang dat iemand het zou merken. Maar als ik in jou situatie zat, zou ik me ziekmelden of voor de hele dag of net voor gym of gym skippen, maar ja daar kan je wel weer problemen door krijgen. 
je hebt je gymles al gehad maar misschien voor de volgende keer

Reageer