Skip to main content

Het is bijna vakantie, heel leuk, maar niet voor mij. Ik ga bijna niet naar school, dus ik verveel me nu al. Hoe moet ik dat dan in de vakantie doen? Al die weken zonder ook maar iets te doen… Vreselijk! Wat kan ik allemaal doen om de tijd door te komen, want ik voel echt dat ik zelfmoord ga plegen omdat ik het niet meer vol houd.

Xx mij

Je kan een to do lijst zomervakantie starten (Heb ik ook;) ) Dat helpt om afleiding te zoeken:) Dit is mijn lijstje(Misschien heb je er wat aan?): 

- Picknicken! 

- Een hangmat maken:)

- Watergevecht houden met vrienden

- Een ander taal leren met Duolingo

- Een vakantiedagboek bijhouden

- Handstand oefenen😭

- BBQ

- Skateboardtrucjes oefenen

- Workshops volgen(Dans, Kickboksen enzo)

- 6 bollen ijsjes uitproberen haha

- Koekjes bakken

- Nieuwe ijsjessmaken uitproberen

- Zwemmen

- In de tuin kamperen (zonder vuur natuurlijk)

- Naar een nieuwe muziekgenre luisteren

Je vind meer dingen op het internet en als het echt niet meer gaat kan je altijd de kindertelefoon bellen of 113. Ik weet zeker dat je het lukt. Ik duim voor je 👍🏻

Liefs x Banaantje <3


Hey,

Ben ik gelukkig niet de enige die geen zin in vakantie heeft.

Onthoud 1 ding, zelfmoord is niet de oplossing!

En een te-doen (to do, boeien wat het ook is) lijstje zoals hierboven benoemd, vind ik ook een heel goed idee.

Kan je misschien een keer ergens logeren, heb je ook afleiding, is gezellig en je verveelt je niet?

Zomerkamp is misschien ook leuk, kan je altijd aan je ouders vragen… 

En ga de vakantie anders bekijken, 6 weken de tijd om leuke dingen te doen, je mindset te veranderen en voor jezelf te zorgen!

 


Het is bijna vakantie, heel leuk, maar niet voor mij. Ik ga bijna niet naar school, dus ik verveel me nu al. Hoe moet ik dat dan in de vakantie doen? Al die weken zonder ook maar iets te doen… Vreselijk! Wat kan ik allemaal doen om de tijd door te komen, want ik voel echt dat ik zelfmoord ga plegen

Als je zelf het gevoel hebt dat je zelfmoord wilt plegen, is het misschien verstandig om hulp te zoeken? Dit kan je je vinden bij 113, hier kan je bellen en chatten helemaal anoniem! Of bellen/chatten met de KT.

omdat ik het niet meer vol houd.

Het lijkt mij echt verstandiger om ipv tips om verveling te voorkomen, hulp zoeken voor je probleem!!!

Xx mij

 


Reageer