Skip to main content

Halo.

Mijn ik ben 11 jaar en mijn stiefvader is super irritant en boos op iedereen en alles. Sinds mijn 3e 

Begon hij met zeiken en ze willen maar niet uit elkaar gaan. Ze maken elke dag ruzie en zijn nooit lief voor elkaar. Ik heb 3 andere broertjes en zusjes die er ook echt niet tegen kunnen. Ik ben er voor al 6 keer gaan praten bij vijftig thuis en nog veel meer.

Ik heb gister een nieuwe kamer gekregen en hij wil het nu gebruiken als werkkamer. Wtf.

Mijn vraag is nu zouden jullie mij kunnen helpen met deze situatie. Alvast bedankt.

Halo. Hey

Mijn ik ben 11 jaar en mijn stiefvader is super irritant en boos op iedereen en alles. Sinds mijn 3e  Wat vervelend! Ik weet helaas hoe het voelt en het is inderdaad niet fijn.

Begon hij met zeiken en ze willen maar niet uit elkaar gaan. Ze maken elke dag ruzie en zijn nooit lief voor elkaar. Ik heb 3 andere broertjes en zusjes die er ook echt niet tegen kunnen. Ik ben er voor al 6 keer gaan praten bij vijftig thuis en nog veel meer. Bedoel je veilig thuis? Wat zeiden te daar? Misschien kan je het ook bespreken op school of met de Kindertelefoon?

Ik heb gister een nieuwe kamer gekregen en hij wil het nu gebruiken als werkkamer. Wtf. 

Mijn vraag is nu zouden jullie mij kunnen helpen met deze situatie. Alvast bedankt.

Liefs BlueWolf


Hoi , ik zou denk ik met dit echt een keer bellen met de Kindertelefoon. want dit is echt heel naar voor jou. Wat kun je zeggen dan? Ik vind het heel raar dat hij zo doet.  Hulp zoeken is wel goed met jou verhaal. Ik hoop dat het je lukt. Sterkte succes !  Lieve groetjes Ellen -xxx-


Reageer