Ik heb vandaag weer kaulo hard gehuild helemaal trillen. Misschien klinkt het overdreven maar mijn ouders worden nu wel echt veel te streng, ze verpesten alles voor me. Ten eerste mijn moeder doet echt alles heel overdreven ze ging helemaal naar mijn meester toe dat ik echt wel hoger kon in de brugklas kwa niveau en dat ze het niet zo wou zien. Ik moet altijd voor het donker thuis zijn en ik mag niet zo snel bij oude mensen bijv oma van beste vriendin in de auto zitten ze zijn bang dat het dan misgaat ofz. Mijn vader word om alles echt super snel boos en straft me vaak. Er zijn hekken om mijn online vrijheid gekomen. komt allemaal door een grote fout met sociale media. Daardoor is iemand bijna zijn baan verloren, dat is inmiddels al weer een half jaar geleden maar nog steeds is Mijn vrijheid echt veel te klein. Geen sociale media geen games niet met gezichten op profielfoto en sociale media. Ook met apps en games moet er helemaal toestemming worden gevraagd moeten ze 738227 uur onderzoeken of de app veilig is en goed voor me is. Ik vind het echt niet meer leuk zo. Ik wordt hierdoor ook wel buitengesloten (voelt zo) de hele klas ging een Tiktok maken sta jij als eentje ernaast omdat je niet op tiktok enz mag. Ik huil er veel om. Mijn beste vriendinnen mogen alles enz hun ouders die letten ook niet eens op hun. Ik word er verdrietig van.. iemand tips?
Mijn ouders zijn precies dezelfde
Ik heb zoveel medelijden met jou
Hier zijn mijn tips :
- Zeg wat je voelt
- praten &luisteren
-zoek samen met je ouders naar oplossingen
-Verplaats je in je ouders. Je wilt het misschien niet horen, maar probeer je eens te verplaatsen in je ouders
Succes
Zelle
Dank! Alles stort nu in bestie heeft corona feest gaat niet door logeren gaat ook niet door voel me nu echt kut waarom hebben mensen zo een chill leven en ik niet?!
Ik begrijp dit helemaal
Van mijn ouders mag ik niet eens verkering
Ik mag niet een computer
Ik mag niet zelf naar kledingwinkel
Mijn kleren heb ik van mijn oude kleren gemaakt
We zijn blut
heyy,
wat irritant zeg ik bespreek het met je ouders zij zijn toch ook jong geweest zou je zeggen
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.