Vraag

Help pls

  • 17 January 2018
  • 6 reacties
  • 124 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi ik zit in de shit ik ben zwaar depressief en word mss uit huis geplaatst ik heb vorige week maandag de belangrijkste personen een brief gegeven en toen ben ik gevonden door de politie ik heb alle afscheidsbrieven goevonden behalve degene die ik in de fik wil zetten onze hele familie lijd hieronder wat moet k nu doen

6 reacties

Hey Isabella,
Ik denk dat het het belangrijkste is dat je met iemand gaat praten die je vertrouwt. Misschien een vriendin of anders misschien een vertrouwenspersoon op school? Misschien dat je het nu niet zo ziet, maar praten kan echt helpen.
Hoi!

Je bent zwaar depressief en je wordt misschien uit huis geplaatst. Waar ga je naartoe als je uit huis geplaatst wordt? Ga je naar een plek waar ze je kunnen helpen met je depressie?

Je hebt afscheidsbrieven geschreven aan bepaalde personen en daarom maken ze zich zorgen om jou. Je familie geeft om je, en hoewel ze er misschien onder lijden dat jij ongelukkig bent, gaan ze nog meer lijden als jij er niet meer bent. Als je het lijden van je familie wilt verzachten, kun je dat het best doen door tegen je depressie te vechten.

Zoals @Jonahhf zegt, is het een goed idee om hierover te praten. Met wie maakt op zich niet uit, zolang je je fijn voelt bij die persoon. Dat is het belangrijkste.

Ik denk dat de eerste stap nu is om professionele hulp te zoeken. Je bent zwaar depressief, en daar alleen mee blijven zitten is niet goed. Je lijkt heel erg in te zitten met je familie en of zij eronder lijden, maar nogmaals, het grootste lijden dat zij kunnen ondervinden is jouw verliezen. Blijven vechten dus, niet alleen voor je familie, maar vooral voor jezelf.

Groetjes
x
Als ik uit huis word geplaatst moet ik naar zon raar ziekenhuis achtig iets soort crisis opvang en mijn ouders proberen me te helpen maar het lukt niet ik heb het al vier jaar en het word echt alleen maar erger idk what to do
Je ouders proberen je te helpen, en je voelt je al vier jaar zo, dus misschien is die crisisopvang een goed idee. Ik denk dat jouw beeld van een crisisopvang een beetje extreem is. Kun je iemand van die crisisopvang contacteren om te vragen wat je allemaal kunt verwachten? Het is vast minder spannend als je al weet wat er allemaal gaat gebeuren.
oh geloof me het is niet overdreven of extreem het is serieus
In zo'n centrum gaan ze je in de eerste plaats willen helpen, en ze doen dat op een manier waarvan zij denken dat het beste is. Als je daar bent, en er gebeuren dingen waar jij je niet goed bij voelt of waarvan je niet het gevoel hebt dat ze helpen, mag je dat altijd aangeven.
Tegen depressie vechten is zwaar, maar hoe langer je de depressie laat aanslepen, hoe zwaarder het herstel wordt. Je kunt weer gelukkig worden, als je ervoor vecht. Zie je dat zitten?

Reageer