Help op kamp!!

  • 22 April 2024
  • 6 reacties
  • 85 Bekeken

Reputatie 3
Badge

OKKEEE NEED YOUR HELP,

ik ga over 3 dagen op kamp, en ik ben alleen mr met meisjes bevriend en word ook als die gaye jongen gezien, mr we slapen daar 2 nachten en jongens en meisjes apart, ik zit met 9 JONGENS in de kamer, en ben bang dat ik word geconfronteerd of gepest, wat kan ik doen???? 

ook gaan we daar wss douchen in van die grote met meerdere mensen, en ik kleed bij gym om in de kleedkamer maar hier ben ik bang dat ik een stijve krijg en dat ze me raar vinden enzoo!!

ik heb 0 jongens vrienden en mag niet bij meisjes op de kamer, maar ik had nu afgesproken om naar hen over te lopen, maar is dat een goed plan of word ik dan nog meer gepest?

btw dit is niet met mijn eigen klas maar met een andere klas maar iedereen kent me wel. ik ben best zelfverzekerd dus ik zeg wel wat als iemand shit over me praat, maar met 9 jongens weet k t niet.

kijk voor meer info mijn topic over mijn ex beste vriend!!

 

snel hulpp graag!!

JME


6 reacties

Reputatie 3
Badge

iemanddd!!!!

 

Reputatie 5
Badge +1

hoi @Anoniemeboy27,

 

Wat vervelend dat je bij de jongens moet slapen en dat je bang bent om gepest te worden.

Zou je het met een leraar/lerares kunne bespreken?

Ik zou zelf niet naar de meisjes toegaan als dit niet mag, maar dat ben ik :). 

Je zou met een van de jongens waar je dicht bij ligt een gesprek aan kunnen gaan. Meestal vallen mensen best mee als je met ze praat. Je zou de jongens ook een soort van kunnen negeren en daar alleen de dingen doen die je daar moet doen (alleen slapen en douchen enzo.)

 

Weet dat wie je bent en hoe je doet gewoon goed is wat mensen ook van je zeggen!

Hopelijk heb je iets aan mijn antwoord, als er iets is kan je altijd reageren of een andere topic schrijven.

 

Groetjes,

L❤

Reputatie 7
Badge +12

OKKEEE NEED YOUR HELP,

ik ga over 3 dagen op kamp, en ik ben alleen mr met meisjes bevriend en word ook als die gaye jongen gezien, mr we slapen daar 2 nachten en jongens en meisjes apart, ik zit met 9 JONGENS in de kamer, en ben bang dat ik word geconfronteerd of gepest, wat kan ik doen???? 

ook gaan we daar wss douchen in van die grote met meerdere mensen, en ik kleed bij gym om in de kleedkamer maar hier ben ik bang dat ik een stijve krijg en dat ze me raar vinden enzoo!!

ik heb 0 jongens vrienden en mag niet bij meisjes op de kamer, maar ik had nu afgesproken om naar hen over te lopen, maar is dat een goed plan of word ik dan nog meer gepest?

btw dit is niet met mijn eigen klas maar met een andere klas maar iedereen kent me wel. ik ben best zelfverzekerd dus ik zeg wel wat als iemand shit over me praat, maar met 9 jongens weet k t niet.

kijk voor meer info mijn topic over mijn ex beste vriend!!

 

snel hulpp graag!!

JME

@Anoniemeboy27 

Heb je tips nodig?

Dan wil ik wel stuk voor stuk ze beantwoorden.

Val je ook op jongens?

Liefs @Wees Jezelf Bij Noah 

 

P.S. (Ik ben zelf gay)

Reputatie 3
Badge

@anoniem4334 

dankje voor je bericht, we slapen dus met negen op een kamer en in stapelbedden en ik weet al bijna zeker dat ik dan alleen moet slapen en dus ook niet echt met iemand kan praten, ook mag je je telefoon niet s’avonds. maar ik lever wel gwn een nep telefoon in, maar alsnog ja ik lig geloof ik wel een beetje met van die jongens die stoer gaan doen op de kamer enz. maar ja ben ook bang dat als ik gelijk ga slapen een beetje als een sukkel word gezien, niet dat ik gelijk wil slapen maar ik bedoel wat jij zei dat ik gewoon niet moet bemoeien. en btw als we in een zon grote douche gaan wat moet ik dan doen!!! iedereen denkt zoiezo dat k raar ben, en wat als ik een stijve krijg of ik perongeluk naar iemand kijk!!

JME

Reputatie 3
Badge

@Wees Jezelf Bij Noah 

Hi noah,

jaaa graag tips!! 

ik weet nog niet zeker hoe en wat, mensen denken van wel dat k gay ben enz, maar jaa k vind jongens wel echt aantrekkelijker en zou er wel wat mee willen doen, maar zou er nooit aan kunnen denken om er met een te trouwen!! maar ja graag tips voor kamp!!

 

JME

Reputatie 7
Badge +12

Wat mijn advies is is het gewoon doen. Negeer die jongens maar. Dat 'stoer' doen is alleen maar uitlokken. Meestal doen zulk soort jongens het ook omdat ze dingen niet kennen. Ik had bijvoorbeeld dat ik nagellak ging dragen. Er waren wat jongens bij die het raar vonden, alleen de meeste dachten 'boeie' 

Liefs @Wees Jezelf Bij Noah 

Reageer