Vraag

Help, mijn vriendin wilt zelfmoord plegen!

  • 7 February 2020
  • 3 reacties
  • 66 Bekeken

Badge

Mijn vriendin heeft een grote crush op iemand, maar hij niet op haar. Daarom trekt ze alles in twijfel wat betreft haar uiterlijk ze vind zichzelf bijvoorbeeld veel te dik maar ze is een grassprietje misschien is ze wel te dun…   Ze kan alleen maar over hem praten en ze is haarzelf gewoon niet meer. Sinds net weet ik dat ze zichzelf snijd en ze echt dood wilt ze heeft al een zelfmoord brief naar een andere vriendin van haar gestuurd. Vanmiddag gaan nog 2 vrienden erover zitten en hulp zoeken bij therapeuten en waarschijnlijk bellen ze ook de kindertelefoon nog even. Ik ben pas 13 en net uit een midlife crisis ik kan dit niet aan! Ik wil haar niet kwijt! Ik ben bang….. PLEASE help ons de tijd dringt.…

 

m.v.g. Een bang meisje.

 


3 reacties

Reputatie 2
Badge +1

hey 

wat heftig ik zou je een paar tips geven er is een zelfmoordpreventielijn

als je tegen haar zegt dat ze moet googelen 113 kom je op een betrouwbare site  daar staan heel veel tips en kan je 24/7 chatten of bellen en als haar ouders het niet weten kan je ook zonder dat zei het weten een gratis online therapie volgen je kan dus anoniem chatten en bellen en als je gaat chatten vragen ze wat zoals ben je veilig en heb je spullen bij de hand waar je jezelf wat mee aan kan doen etc. je op kan antwoorden en kunnen je tips geven om er mee om te gaan 

ik wens jou heel veel sterkte en hoop dat het goed komt 

Heyy

Herinner haar vaak aan hoe tof je haar vindt, geef haar nu en dan een complimentje, dat helpt misschien wel. Anders kun je haar ook voorstellen dat ze eens belt met de zelfmoordlijn of de kindertelefoon, kan ook enorm opluchten.

Hoop dat het goedkomt!

Kaas123

 

heyyy,

het is nu ong 24 uur later, is er al wat meer gebeurt? en hoe is het nu. veder met jou en haar.?

 

en als je iets niet vertouwd mag je altijd 112 bellen of 0900-8844

 

 x juul

Reageer