Skip to main content

Hey in m’n laatste topic vertelde ik hoe het met me ging enzo. Ik vertelde ook over het papier roken en drinken enzo maar 2 weken geleden kwam mijn juf (docent) er achter en we haddden dan ook een kort gesprek alleen ik vertelde niet wat er aan de hand was maar 1 week later praatte  m’n andere juf er met me over en toen ging ‘t zelfde als eerst en ze zeiden beiden dat ze niks aan m’n ouders zouden vertellen en 3 keer raden wat er gaat gebeuren……

Mijn ouders moeten woensdag naar school komen 

Help 🆘 wie weet wat ik moet doen en heeft wat advies? 

 

Ik dacht er zelf aan om morgen (dinsdag) in gesprek te gaan met de juf en dan er voor te zorgen dat dat gesprek niet meer door gaat maar dat gaat denk ik lastig worden. 

😞😟😥

ja goed idee om in gesprek te gaan met je juf. Kan me voorstellen dat dit geen fijne situatie voor jou is.


Hallo Lins123 :)

Je kunt het natuurlijk proberen. Als je het niet probeert weet je zeker dat het hem niet gaat worden. Terwijl als je het met haar bespreekt is het misschien een mogelijkheid dat het gesprek wordt gecanceld. Ik vind het zelf trouwens nogal apart dat ze zeggen dat ze niks vertellen en het dan vervolgens toch vertellen. Getuigd van vrij weinig respect met omgaan met gevoelige situaties en beloftes.

-TheMightySlayer <3


Reageer