Hey allemaal,
ik had eerst een ander acc ongv 10maanden geleden maar daar kom ik niet meer in. Ik had het daar erover hoe slecht ik me voelde en me emoties niet begreep het is uit te hand gelopen dat ik zelfs op het punt stond van zelfm en ik me zelf ben gaan snijden ik heb help geroepen bij m’n ouders en dat was moeilijk en deed heel veel pijn maar nu heb ik therapie en gaat het beter nou ja dat dacht ik maar ik ben m’n beste vriendinnen kwijt zonder echt een reden maar vooral verraad en dat dee pijn ik wil die pijn niet en m’n therpeuten zeggen ze snappen maar ze snappen me niet ik kan niet vertellen die pijn moet ik bij boks therapie omhoog halen maar dat kan ik niet het doet teveel pijn en nu was ik een maand clean maar heb het net verbroken want de pijn idk doet pijn denk ik sorry voor mijn moeilijke woorden maar ik weet het gwn niet meer m’n vriendinnen denken dat het beter met me gaat want ik lach weer op school mr de pijn komt terug Abj help ik wil me niet meer zo voelen ik ben bijna 14 en al me vriendinnen beginnen vriendjes te krijgen en ik wil dat ook mr ik blijf mezelf niet genoeg vinden door wat andere mensen over me gezegd hebben en ik wil zo graag ook weer verlief worden maar soms voelt het alsof ik nooit iemand ga krijgen behalve me ex maar ik ben bang voor hem